Ik bedoel met korting enzo.. Ik kan hem met 10% korting bij Kijkshop krijgen, maar issie ergens anders nog goedkoper?
Als je 'm met 10% korting bij de Kijkshop kunt krijgen, dan moet je 'm maar lekker daar halen, want ik kan me niet voorstellen dat je 'm nog goedkoper zult vinden. Bij de Makro zal ie misschien iets goedkoper zijn dan de 299, maar nooit meer dan 10%, dat geloof ik niet...
Heb het eens uitgerekend, maar dit is toch wel spot goedkoop hoor! 299 - 10% = 269,10 Ga 'm nu maar gewoon direct halen bij de Kijkshop met je 10% korting en vertel ons vanavond hoe die bevalt
Bij de Makro in duiven kwam die op 296 euro, controler 36 euro, spellen 66 euro, dus alles drie euro goedkoper, naj eigenlijk scheeld het me niet zoveel maja we wilde die xbox hebben en het was woensdag na 6 uur, nergus meer een winkel open, heeft mun broer een vriend gebeld zijn we naar duiven naar de makro gereden en daar hadden ze er nog zat!!
Issie in Amerika en Japan niet wat goedkoper??? Beter ga je importeren!!! Maar dan zullen de kosten wel weer oplopen!!
je hebt helemaal gelijk XANTE want bij de MEDIA MARKT in de alexandrium 2 kost ie maar 289euro. hee een mede capellenaar.
Ooit gehoord van Sarcasme!!! Hij snapt het in ieder geval!!! Sarcasme is cool!! Zolang je het snapt!!! En wederom, ach laat ook maar!!!!
bij www.aabeco.nl kost hij iets van 196 euro geloof ik, maar dan moet je er wel een gsm-abonnement bij nemen. De prijs hangt dus af van wat voo abo je neemt.
ach ja, om nou een abo te nemen voor een xbox vind ik ook een beetje zonde. wat je wel kan doen is de xbox bij kijkshop kopen (met die 10% korting dus) en de games bij freerecordshop met je coca cola pas (ook 10% korting op games dus ook xboxgames). dat scheelt wel wat denk ik (of je koopt hem gewoon gelijk en je zeikt niet over geld]:- )