Ik merkte zojuist dat de thread over drugs gesloten was met een reden erbij waar ik het niet helemaal mee eens ben. Nou zocht ik dus naar die thread waarin je kon vragen klagen enz maar die kan ik niet meer vinden dus hierbij. over de drugs thread: Darkwing zegt dat de thread dicht moet omdat de thread jeudige xbw bezoekers aan de drugs helpt :{ Maar als die iets beter had gelezen dat had ie gezien dat er veel vragen over worden gesteld over waarom mensen het doen en/of ze het ene keer zouden moeten proberen en dat er sirieus gereageerd word waarin de voor en nadelen staan zodat de mensen zelf kunnen kiezen. En aangezien (soft)drugs een legaal middel is in Nederland snap ik niet precies waarom de thread nou dicht moest. Misschien dat het iets beter uitgelegt kan worden? Of dat er regels in die thread komen zodat bv niet alles is toegestaan in die thread?
Wat wil je nu? Gaan patsen hoeveel shit jij wel niet in een sigaret probeert te proppen? Echte voorlichting wordt al maanden niet meer gedaan in de draad, het is enkel:"Yo man ik heb 300 kg voor 10 cent weten te kopen! Ok, het rotte weg, maar boeie , ga kompleet uit mn pan vanavond ." Beetje zwaar aangezet, maar met een beetje fantasie is dat wel de vrije vertaling van het gebeuren daar. Geen grond voor discussie, slechts patsen. Doe dat maar met je vrienden, maar niet hier in het openbaar. Daarbij softdrugs zijn illegaal. Tot 5 gram in je bezit wordt gedoogd, maar is wel degelijk strafbaar volgens de opiumwet. Het wordt slechts niet vervolgd. Vergelijk dat met illegale kopieen zoals cd's, dvd's en games. Doen we ook niet aan. nb zoek mijn post van een 1 1/2 maand terug en lees vanaf daar door. Jullie letten niet op regelgeving.
Ik heb hier niks aan toe te voegen Daarnaast, we zijn een xbox forum. De off-topic fora zijn leuk, maar dat wil niet zeggen dat alles zomaar toegestaan is. Ik vond dat de grens van wat mag of niet in die drugs-thread bereikt is.
oke weet ik dat ook weer. Ennuh...komt die ik wil die thread heropend thread nog terug? Want dat blijft makkelijk...
[search]Zoekt en gij zult vinden[/search] De "ik wil een thread heropend hebben" thread heet ie geloof ik.
Draad is een beetje weggezakt. Als je nu naar een subforum gaat, laat die de draden van de afgelopen maand zien, kan je rechts onder wijzigen. Maar iig http://forum.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=20258
Ja, ik vind het ook niet zo'n gepast onderwerp. Het merendeel van de XBW bezoekers is onder de 16. En hoe legaal die shit volgens jou ook is, dan wil dat toch niet zeggen dat het slim is? En voor- (en nadelen) geven van softdrugs proberen? Dat gaat echt ver hoor.
Dat het zou gaan over drugsgebruik en de gevolgen oke! Maar het draadje gaat nou meer over "ik heb deze sterke shit gekocht" en "dit spul is echt goed". En softdrugs is nog steeds niet legaal, het wordt gedoogd!
precies het wordt gedoogd maar probeer maar eens een thread te starten die over drugsgebruik en gevolgen gaat dr zijn dr altijd die "semi coole" uitspraken doen van dit spul is echt goed
kijk dat je gebruikt is ieders eigen zaak maar zoiets moet je niet openbaar maken laat ieder wat zij in eigen tijd doet/gebruikt privé zijn en voor onwetende privé en (nog) onaanraakbaar zijn