Waar is Gameboy Advance SP (silver) verkrijgbaar?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ullievangobbel, 12 mei 2003.

1. ullievangobbel

ullievangobbel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor mij een heidens karwei gebleken om een Gameboy Advance SP (silver) te bemachtigen.

Nintendo schijnt gigantische leverproblemen te hebben.

Weet iemand nog een adresje, online of in een winkel?

2. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt hij al in de winkel, ik heb teminste al iemand gezien met zo'n ding. Volgens mij gewoon in speelgoedwinkels.

3. ullievangobbel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, niet dus. Nergens te krijgen......

4. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij het dit deel van het forum nog altijd 'Xbox Hardware / Accessoires' Sinds wanneer kan je gameboy op je xbox aansluiten of iets in die trend

maybe komt dit meer in de buurt??
    veel succes..

greetz iversonfan88

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
  6. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk anders bij dixons, maybe hebben ze em daar, ik kijk nu ff op de site voor je..

ik geef wel een edit als ik et weet..

/edit:

Hier

er staat :

Ik weet niet of ze hiermee ook zeggen dat ie niet in de winkel te krijgen is...

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  7. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em volgens mij bij de online shop van freerecordshop gezien, of was het nou dixons:confused: ???

maar je hebt wel gelijk, ze maken er best veel reclame over maar als je dan voor dat ding bent gevallen, kun je 'm nergens vinden.
    |:-

ik heb zelf een GBA (niet SP) en die bevalt me prima. het grote voordeel van de SP is de achtergrond-verlichting.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Move -> Overige Consoles

9. ullievangobbel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn oude gba dus gisteren aan iemand doorverkocht. Ik dacht vandaag: ik ga effe de stad in (Rotterdam) om zo'n SP'tje te halen. Mooi niet dus. Alle, maar dan werkelijk ook ALLE, winkeliers vertelden me dat de leveringen van Nintendo op dit moment een drama zijn. Ze kunnen gewoon niet leveren. Eind mei, kreeg ik te horen. Misschien zelf midden juni.

10. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    ullievangobbel bij ons (ons=het boerengat Winterswijk)hebben ze voor het laatst dat ik er was (zaterdag) genoeg maar je zal wel nie helemaal naar w'wijk gaan

11. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Hier staat niks van 'tijdelijk niet leverbaar' ofzow..

Hij staat dus op bijde sites(dixons en frs)

12. ullievangobbel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje gestuurd naar FRS, of ze dat ding op voorraad hebben. Levertijden, aangegeven op websites, zeggen me nooit zoveel.

Ik heb eens een xbox live-setje besteld bij Rilex. Daar stond 1-2 dgn levertijd bij. Het duurde uiteindelijk 2,5 weken.

Levertijden zijn altijd indicaties. Je kunt er geen enkel recht aan ontlenen, maar je zit ondertussen wel aan de koop vast.

13. ullievangobbel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uiteindelijk de zwarte kunnen bestellen, bij Free Record Shop....

Iets minder glad, silver is mooier, maar het gaat me toch vooral om gamen....

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zwart is mooier dus die heb ik ook ;). Ik zie er hier echt nog veeeeeeeeel liggen (de zilvere). Echt overal. Dixons V&D bart smit e-plaza.

Maarja dat is in utrecht.

Ben je al langs de MediaMarkt geweest in rotterdam (ik neem aan van wel). Of anders die ene op Alexandrium.

Suc6

15. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? gewoon via de site of heb je gebeld??

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    hier hebben ze hem gewoon bij de intertoys in plaatselijk dorp.. maar in een stad is er natuurlijk meer vraag naar dan in een dorp.. probeer eens te kijken in een speelgoed winkel in een naast gelegen dorp!

17. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb net bijna alle dorpen geprobeert maar niks, heb dus alleen van jou en nog twee mensen gehoord dat ze in dorpen verkocht worden, zwaar bale, want die dorpen liggen niet echt in de buurt van amersfoort :mad:

18. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ik koop hem voor jou voor 140 euro in de winkel en dan mag jij hem van mij overkopen voor 180 euro :+
    maar bestel hem gewoon op internet bij dimension plus of hoe die ook allemaal heten.. er zal zeker een site zijn die ze wel verkopen! en dan heb je hem binnen 5 dagen ofzo thuis!

19. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    180 is iets wat te veel :) , bij dimension plus: dit product is tijdelijk niet lverbaar |:- , same bij dixons... naja

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van de FRS is ie leverbaar.:D

Deel Deze Pagina