Waar je XBOX kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eagle_1, 14 mei 2003.

1. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet cker of het hier moet maar hoop dat ik goed zit.

Waar kun je nu het beste een xbox kopen... wat zijn de prijzen.. en wat krijg je der bij... waar is volgens jouw op moment de beste koop qua games die je de bij krijgt of andere dingen... noem maar op.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Xbox heeft zowat overal dezelfde prijs.. Ook qua packs die vekrijgbaar zijn. Media Markt is wel vaak net ff iets goedkoper met hardware & software.

3. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat zijn de aanbiedingen van dit moment... kan iemand me dat vertellen... sommige zonder games.. andere voor 10 euro een clasic der bij etc etc...

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is echt niet waar wat Dioga zegt, de prijzen verschillen wel degelijk. Toen ik mijn doos kocht kostte hij (bijna) overal 249 euro. Maar toen kwam ik bij de Dixons en daar was ie in de aanbieding die week, scheelde me toch weer 20 euro kon ik weer een extra spel voor kopen. Dus ik zou zeggen verdiep je er evenb goed in want er zijn best wel wat verschillende pakketten te verkrijgen met verschillende prijzen. En koop dus niet de eerste de beste die je ziet, kijk eerst even rond.

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de aanbiedingen moet je ff in de afprijzingen thread kijken voor Hardware.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    http://www.dixons.nl/Store/productList/ProductSearch.asp?ProductSearch=xbox

Kijk hier maar eens, verschillende aanbiedingen hebben ze nu lopen :)

b.v. Xbox + Controller + Classic game voor €209,-

7. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0

k, thnx!

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die actie is afgelopen. Je bent eigenlijk net te laat, want Dixons had een paar weken terug een aanbieding dat je voor 10 euro alledrie die 3 classics erbij kreeg (DOA3, Amped en RSC). Nu is dat nog maar eentje (nouja, het blijft een leuke aanbieding natuurlijk :)).

Je kunt nu natuurlijk ook voor de limited Edition Xbox gaan:

Deze is € 229,- inclusief 2 Controllers S. En hij is érg mooi :9

9. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegt... vind ik hem oer lelijk :cool: , maarja ieder zijn eigen smaak he... ik hou nl wel van gewoon zwarte consoles!

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    :eek:

naja, dan niet :p Maar er zijn ook nog wel verschillende bundels te krijgen, zoals de Live bundel met Mechassault en Ghost Recon, en als je goed zoekt vind je vast ook nog wel ergens het Top Game Pack, met Splintercell en Project Gotham Racing.

11. Rmeijer

Rmeijer Regime Life!

Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt (A'dam Zuid-Oost): Xbox + controller = Euro 177.

12. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AHHH, waarom is hiet in de buurt geen mediamarkt. Zoals ik hier vaak lees is dat echt een vet goedkope winkel met goede acties ed.

Ik heb mijn xbox bij de dixons gehaald met 3 classics. Maar het maakt idd veel uit waar je je xbox haalt. Een aantal winkels hebben zo hun eigen acties.

13. CheAdvance

CheAdvance Hasta Siempre!

Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt is altijd lekker iets goedkoper met games ja ;)
    Games kopen op www.amazon.nl is ook altijd wel leuk... lekker goedkoop en het wordt nog bezorgt ook..

die limited edition is wel erg cool!

14. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel degelijk verschil in de prijzen. Ik heb hem gehaald toen de bundel Halo+Sega GT+JSRF er was kostte overal €300. Maar ik naar de Makro toe was die €250!

Maar goed ik zou dat Top Game Pack halen met PGR en SC. Bij ons in de Intertoys is die nog wel. MechAssault vind ik erg kort, Live! voegt natuurlijk veel toe alleen dat heb ik niet. GR heb ik op de PC dus dat gaat ook niet op voor mij. Maar ja dat is mijn situatie. Dus ik zou voor Xbox+PGR+SC gaan volgens mij voor €240.

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    hij is nu bijna overal te koop voor 199 euro maar soms zie je hem wel eens liggen voor 179.99

Deel Deze Pagina