Ik wilde laatst wat gestreamde filmpjes kijken, en dus stond ik op het punt om Divx te dowloaden van de officiele pagina. Tot bleek dat GAIN er verplicht bij zit. Weet iemand of er nog een andere, spyware vrije versie is?
Wat bedoel je precies met codec? En genassix, als je even de moeite neemt om de beginpost te lezen, op www.divx.com zit GAIN er verplicht bij.
Broes bedankt! En hordo, omdat ik nog steeds een keer alle gamekings afleveringen wil streamen, en dat is divx only (voor zover ik weet) En wolfblade12, bij mij stond bij het lijste dingen die hij ging installeren (in de installer zelf) dat Gain required was, anders ging het feestje niet door
ffdshow is de filter achter alle divx, xvid etc. ffdshow is de core. Als je die download kun je alles draaien, enj die is gratis . Divx is een commercieelere versie geworden die iets beterre beeldkwaliteit geeft dacht ik.
Ik wil je toch weer verwijzen naar www.divx.com. Als je daar al eens geweest bent ken je het volgende tabelletje vast wel, maar kijk nou eens goed waar de rode pijl naar wijst...
Ik heb Divx nu geinstalleerd en krijg nu steeds van die GAIN advertisements [plaatje]http://www.tweakzone.nl/f/g/24121nJHX2jGY.JPG[/plaatje] Weet iemand of er een manier is om dit weg te krijgen of moet ik divx maar uninstallen??
Waar kun je dat FFDSHOW downloaden? Op www.download.com vind ie 'm niet. En www.ffdshow.com linkt door naar een pr0n site
ik heb gewoon dat GAIN erafgehaald, volgens mij gewoon bij software in configuratie, en divx doet het gewoon nog zonder GAIN of andfere spyware.
bij mij staat GAIN nergens bij software hoe heb je hem dan verwijdert? En met ad-aware vind ik ook niets