In een gebouw wat ook wel een winkel word genoemd. Zo een naam van een gebouw/winkel kan bv De Block heten of BCC. Het aanschaffen van een kabel: Stap het gebouw/winkel binnen. Vraag aan de des betrefende persoon/kassa aap of gij nog een kabel heeft. Hij zal dan ja of nee antwoorden. Indien nee: Verlaat het gebouw/winkel Indien ja: Vraag 1 exemplaar en hij zal het gaan halen en vragen naar geld. Het is mogelijk om te pinnen chippen en contant te betalen. Indien contant: Overhandig de des betreffende persoon het bedrag in contant geld. Indien Chip of Pin: Haal het pasje door de gleuf van het pin kastje. Typ de uw 4 cijferige code in. Klik op JA en u kunt het gebouw/winkel verlaten. Waar moet u op letten: Vergeet niet het artikel mee te nemen. Pas op voor de drempel. laat u pas niet in de geleuf zitten (indien u pint) Voor meer uitleg bel me op me 0900 nummer (1,43 euro/permin)
Pik omhoog....zat ie niet bij de set? TOS-Link kabel...daar moet je naar vragen. De betere electronica zaak zal ze moeten hebben.
Kort jij ff je signature in Timmie ANyways, het is niet een heel domme vraag aangezien je ze niet heel veel ziet en anders stervensduur zijn. Ik ga meestal naar de radiobeurs in Leiden/Lisse als ik dergelijke spullen nodig heb.
precies wat ik dacht ik heb die set vorige week gekocht en daar zit zeer ckers een optical kabeltje bij
dus TOS link is beter dan COAX? en bij welke specifieke winkel kan ik die TOS link het goedkoopst krijgen? ik zag er net eentje voor 25 euro, is dat duur voor een TOS link?
of toslink beter is als coax is een menig die je zelf moet bepalen, de meeste vinden coax beter maar daar heb je niks aan met de xbox deze is via de advanced scart alleen optisch aan te sluiten