waar kan ik het beste de seizoenen van buffy the vampire slayer kopen online?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 22 mei 2003.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga denk ik de seizoenen van buffy kopen, op amazon.com staat ieder seizoen voor rond de 45 dollar, alleen dat is niet ondertitelt. en in nederland kan ik het goedkoopst vinden bij free record shop, voor seizoen 1 iets van 50 en de rest van de seizoenen bijna 80.

maar wie weet nog goedkopere(online) winkels?

en bestaan er btw dvd's van charmed? volgens mij niet

2. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dvdcrave is australie, is dat dan wel met nederlandse ondertitels erbij??????

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
  6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op dvd crave is 30 voor seizoen 1(is maar 12 afl)
    rest van de seizoenen zijn in 2en opgedeeld, samen voor 60 euro, maar is alleen regio 4, kan ook dat je deel 1 en 2 van het seizoen samen in 1 bundel koopt voro 70, dan is het wel regio 2 en 4.

dus als ik dan seizoen 1 - 6 koop kost dat 380 euro ofzo. is nog te doen.(dan is het allemaal regio 2-4)

maar seizoen 1 en 2 is igg bij dvd crave in het nederlands ondertitelt. maar bij de rest staat niks bij. maar is iedere regio 2 film in het nederlands ondertitelt, of wil dat welles verschillen?

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb zelf seizoen 4 ( in 2 delen ) besteld en ik hoop hem binnenkort te ontvangen. Ik had een email gestuurd wat betreft de regio 2 kwestie en volgens hun zijn alle Buffy´s R2 compatible. De prijs was overigens 74 euro inclusief verzendkosten. Ik had wel gekozen voor de 5 a 10 dagen durende verzendtijd, je kan ook kiezen voor die van 21 dagen (is goedkoper), maar omdat ik zo snel mogelijk wilde weten of alles wel goed was (Nederlandse ondertitels, eventueel gezeik met de douane, R2 compatible) koos ik dus voor die van 5 a 10 dagen. Als ze nu een beetje opschieten en alles in orde is kan ik tenminste seizoen 5 ook nog bestellen voor die aktie afgelopen is. Seizoen 6 bestel ik wel wanneer die ook zo goedkoop is. (Ik blijf een Zeeuw he :) )
    Overigens moet je ze niet allemaal tegelijk bestellen want dan loop je een grote kans dat de douane het onderschept en je alsnog invoerrechten kan gaan betalen.

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jah dacht ik net aan, btw 6 is zelfde prijs als de rest van de seizoenen

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ik eerst 1 en 2 bestel, weet ik zeker dat het dutch is. maar vraagje.... zitten er geen verschillen in bepaalde packs, bv dat bij de ene de geweldadige scene's zijn weggehaald en bij de ander niet?

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb net nog even gecheckt en seizoen 6 is ietsjes duurder, maar ik ga hem toch wel bestellen denk ik. Wat betreft die geweldadige scenes, daar zat ik dus ook al aan te denken aangezien ze daar een strenger beleid hanteren. Maar volgens mij geld dit alleen voor de tv serie (als er al gecensureerd wordt) en niet voor de dvd´s. Tussen de packs zal geen verschil zitten lijkt me. Mochten ze censureren dan zullen ze ook weer geen hele stukken scenes verwijderen hoor, maar ik weet het dus ook niet zeker eerlijk gezegd.

Edit: De dvd serie van Charmed komt volgend jaar uit als het goed is.

Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  12. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij dbz is het namelijk gecensureerd en ongecensureerd op dvd te krijgen, maar zal wel met kids te maken hebben omdat het anders 13+ is.

ik heb btw de helf van dbz gedownload in 200 mb divx files(ep duurt 20 min)

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *delete*

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb vandaag dus seizoen 4 binnen gekregen en hij is Regio 4 en heeft geen Nederlandse ondertitels. Nu maakt dat van die ondertitels me niet zo veel uit en het gekke is dat hoewel hij dus R4 is, ik hem gewoon kan afspelen op mijn PS2 die ik als dvdspeler gebruik en niet gemod is, dus daar ligt het niet aan.

Ik had ook nog een mailtje gestuurd met de vraag of Buffy gecensureerd was en zij zeggen dat naar hun weten dat niet het geval is.

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dus 2 losse delen samen is regio 4 alleen, en bijde in 1 pakket met specials erbij(10 euro meer) is 2 en 4.

ik begin iig met seizoen 1 en 2

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb opgezocht: deze zijn er in het nederlands ondertitelt

1
    2pt1
    2pt2
    3pt1
    3pt2

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet niet of het veel voor je uitmaakt, maar de Nederlandse versie van seizoen 1 heeft een mooiere box dan de Australische. Deze klapt dan open in de vorm van een crucifix en hij is best wel goedkoop.

19. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    50 euro bij frs is seizoen 1(12 eps), vin ik eigenlijk best duur.

maare, hoe zien die boxen er precies uit, als je een half seizoen hebt, dan heb je 3 dvd's, zitten die ieder in een dvd hoesje, of zitten ze in een of andere "ik bekras mijn cd's maar de verpakking is wel leuk verpakking"

ik koop hem denk ik wel in nederland, als ik de hele packs seizoen 1-6 bij dvdcrave koop ben ik incl zenden 420 kwijt ofzo(en ben ik niet zeker van nl ondertitel). in nederland bij frs zou ik 450 kwijt zijn. ik wil wel de hele seizoen packs, niet in 2 delen, want volgens mij hebben de hele seizoen specials erbij, die ik natuurlijk wel wil.

maar wie weet er nog goedkopere nederlandse winkels voor buffy? bij frs is seizoen 1 50 euro, en de rest 80 euro

edit: vraagje, binnenkort is seizoen 7 afgelopen, komt er niet een of andere pack beschikbaar met alle 7 seizoenen extra voordelig, en met extra specials etc......?

Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga ook al die boxen kopen, flink sparen, maar dan heb je ook wat... Denk dat ik ook maar deze zomer seizoen één ga kopen bij de FRS... :cool:

De finale van Buffy (7x22) was trouwens geweldig! Echt alle emoties zitten erin! Fantastisch, ik mis Buffy nu al... :'-( :'-(

Deel Deze Pagina