Hallo, Ik heb al verschillende winkels geprobeerd en talloze internet shops bekeken om ergens wat meer coole Xbox spullen te kopen. Spellen zijn er genoeg, evenals een hoop hardware accessoires. Maar geen andere gave dingen zoals een strakke Xbox lamp zoals je die weleens ziet in etalages van Game stores. Heeft iemand enig idee waar ik dergelijke artikelen kan kopen? Ik ga over 2 weken verhuizen en ik heb m'n vriendin er net van overtuigd dat zo'n lamp geweldig zou staan bij de rest van de meubels.... nou maar hopen dat m'n moeite niet voor niets is geweest... Laterz!
xbox meubi? lijkt me best vet, maar ik weet niet of microsoft verstand van dat soort dingen heeft ik zal is kijken of ik iets kan vinden
We hebben in de winkel een xbox lamp, alleen geloof daar hebben we al HEEEEEL veel moeite voor moeten doen! Ik ben bang dat je zo`n lamp nergens of HEEL moeilijk aan kan komen, kleren kun je via de originele webite bestellen! gr
welke site ? want bij www.officialxboxmerchandise.com moet ik eerst een code intikken, of weet iemand anders wat voor een code dat moet zijn ?
misschien is dat een code die je krijgt als je een winkel hebt en een licentie om Xbox spullen te verkopen......maar z0'n lamp kun je toch ook zelf maken. Gewoon een mooie afbeelding zoeken/maken en deze op een lampekap laten drukken ofzo
Al wil je een xbox sleutelhanger dan weet ik die wel voor je te vinden Voorderest zou ik niet weten hoe je lampen etc kunt krijgen. Ik wist niet eens dat dat bestond
mischien kan je wat bestellen bij een zaak ( die xboxspellen enzo verkoopt ), zij kunnen mischien wel aan zo'n lamp komen en mischien wel aan meer dingen.
op de officiele xbox site kun je kleren en stickers krijgen maar door de verzendkosten betaal je zo'n 40 euro voor een t shirt!!!!!! ik heb me eigen xbox t shirts laten drukken iig