Waar kan ik Xbox artikelen (lamp/shirts/etc.) kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Furo, 6 jul 2004.

1. Furo

Furo MustelaPutoriusFuro

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb al verschillende winkels geprobeerd en talloze internet shops bekeken om ergens wat meer coole Xbox spullen te kopen. Spellen zijn er genoeg, evenals een hoop hardware accessoires.

Maar geen andere gave dingen zoals een strakke Xbox lamp zoals je die weleens ziet in etalages van Game stores. Heeft iemand enig idee waar ik dergelijke artikelen kan kopen?

Ik ga over 2 weken verhuizen en ik heb m'n vriendin er net van overtuigd dat zo'n lamp geweldig zou staan bij de rest van de meubels.... :D nou maar hopen dat m'n moeite niet voor niets is geweest... O-)

Laterz!

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    xbox meubi? :eek: lijkt me best vet, maar ik weet niet of microsoft verstand van dat soort dingen heeft :p
    ik zal is kijken of ik iets kan vinden :)

3. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben in de winkel een xbox lamp, alleen geloof daar hebben we al HEEEEEL veel moeite voor moeten doen!

Ik ben bang dat je zo`n lamp nergens of HEEL moeilijk aan kan komen, kleren kun je via de originele webite bestellen!

gr

4. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
  5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    misschien is dat een code die je krijgt als je een winkel hebt en een licentie om Xbox spullen te verkopen......maar z0'n lamp kun je toch ook zelf maken. Gewoon een mooie afbeelding zoeken/maken en deze op een lampekap laten drukken ofzo :)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Al wil je een xbox sleutelhanger dan weet ik die wel voor je te vinden 8) Voorderest zou ik niet weten hoe je lampen etc kunt krijgen. Ik wist niet eens dat dat bestond 8)

7. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    mischien kan je wat bestellen bij een zaak ( die xboxspellen enzo verkoopt ), zij kunnen mischien wel aan zo'n lamp komen en mischien wel aan meer dingen.

8. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een xbox shirt door een goodie bag... en ik ken idd de xbox sleutelhanger ook :D

9. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    op de officiele xbox site kun je kleren en stickers krijgen maar door de verzendkosten betaal je zo'n 40 euro voor een t shirt!!!!!! ik heb me eigen xbox t shirts laten drukken iig

10. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je me toch echt laten zien waar jij dat dan gevonden heb. :confused:

11. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik ook niet meer hoor |:-

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
  13. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden: