Weet iemand bij welke winkels je de xbox 360 kan pre-orderen? Ik zal hier een lijst bij houden waar dat kan Bartsmit Dimensiun Plus Free Record Shop Game 247
Doe je dit nu extra omdat ik het in algemeen hebt gepost http://www.bartsmit.com/search/search.php?zoekproduct=xbox 360&tabbladid=0&whoami=
Ik wacht wel leker met preorderen. Kan wel wat daagjes wachten en waarschijnlijk zijn er toch wel ketens als de MediaMarkt waar ze nog volop te verkrijgen zijn, zoals ook bij de PSP het geval was.
www.castlegames.nl overgens kan het bij deze zaak alleen als hem in de winkel besteld dit kan dus (voor zover ik weet) niet online
ik hoop dat de spellen van de xbox 360 snel op de freerecordshop site komen te staan, want dan kun je meteen 3=2 games halen
Als dat zo is, dan zeg ik daar geen nee tegen, vooral niet omdat ik al twijfel tussen games, en ik er dan nog 1 gratis bij kan krijgen ook. Dan word het denk ik Project Gotham Racing 3, Ghost Recon 3 en (Perfect Dark Zero of Oblivion) Of er moet nog een titel verrassend verschijnen. greetz wooly
Gewoon bij de FRS gaan werken en dan daar reserveren kan je hem kopen voor €320,- inplaats van €399,-
Bij intertoys kan je ook reserveren, 3 weken geleden al.. De officiele pre-order kits zijn er echter nog niet, maar je gegevens worden netjes genoteerd in een klein Brunaschriftje
Ik werk bij de media markt(rotterdam centrum) en volgens mij kan je hem niet pre-orderen maar heb het nog niet gevraagd. Heeft wel voordelen krijg alles met 20% korting. Mag hem alleen de eerste drie dagen niet kopen, klanten gaan voor