Waar koop jij Halo2 voor? Voor de single player campaign of voor de multiplayer ervaring. Mensen die geen live hebben en wel halo2 kopen zullen het natuurlijk voor een ding doen. Of mensen die in de toekomst misschien live gaan krijgen toch mp kunnen spelen. Ik koop het spel vooral omdat ik het eerste deel op single player helemaal geweldig vond. Multiplayer - Xbox Live is een mooie toevoeging op al een mooi spel. Als deze thread niet gewenst is hoor ik het wel.
De singleplayer van Halo 1 vind ik echt zwaar bagger, nee erger nog, een zak stront!, maar de multiplayer daarintegen! heerlijke levels en een goed balans in de wapens. Het leek er ook op alsof de levels van halo 1 gemaakt waren om online gespeeld te worden. Halo 2 via live lijkt mij dus supervet worden, en helemaal icm Tsunami met de clanondersteun.
in eerste geval voor live .Daarna pas de single player.Aangezien ik me meer zal kunnen ver maken met vrienden op live dan in mijn eentje die singleplayer te doorlopen.Die singleplayer komt wel als ik live een beetje gezien heb of er zijn geen intresante mensen online
Ik heb spellen gespeeld als Unreal tournament op de xbox en Counterstrike. Deze spellen konden me echt niet boeien kwa multiplayer. Ik heb deel 1 regelmatig tegen elkaar via lan gespeeld en dat speelde toen al stukken beter als bovengenoemde spellen. Die multiplayer opzet zal dus dik in orde zijn bij halo2 !
Halo 2 waarom niet zo moeilijk. online multieplayer, cooperative mode en van wege de singleplayer gewoon omdat het Halo 2 is. nieuwe wapens, voertuigen enz
Ik koop hem uiteraard voor het geheel, want ik wet ckers dat hij singleplayer weer heel eg vet gaat worden. Ook zal je mij veel gaan zien op live, maar of deze game de tactische teamplay van RTCW kan gaan evenaren is de vraag, maar zo niet is dat geen schande en is het nog steeds een vet gave game die ik erg veel ga spelen en waar ik hard kont ga schoppe
Voor de singleplayer. Aliens afslachten in me eigen achtertuin, heerlijk! En ten tweede natuurlijk voor de multiplayer, die was in Halo geweldig, maar dit keer wordt het een multiplayer die cum laude gaat slagen!!
Voor de singleplayer... De multiplayer... De online multiplayer.... De nieuwe wapens, vehicles, nieuwe levels. Eigenlijk overal om....
weet je hoe tactisch halo 2 gaat worden! als je dat filmpje heb gezien . of plaatjes van de maps, dan weet je dat wel.. Counter-Strike is ook heel tactisch. en dat spel speel ik bijna alleen maar. ook al heb ik veel meer spellen voor de Xbox.. ik hoop dat het met halo 2 gaat veranderen.
ik koop hem alleen voor single player,multiplayer/live interesseert me geen zak.heb ik trouwens geen tijd voor.werken en feesten,ik game alleen tijdens de week 's avonds,goeie manier om te voorkomen dat je games te snel uitspeelt
Ik gaat Halo kopen omdat het gewoon een goed spel gaat worden. En omdat ik wel zou willen weten hoe het verhaal verder gaat. En Multiplayer is natuurlijk ook een leuke toevoeging. Komt er in Halo 2 eigenlijk ook een online co-op mode?