Met de coca-cola-card bij FRS,dan krijg je 10% korting Soms is online goedkoper,maar kan je niet eerst ff spelen. klik voor coca-cola-card
Xbox gekocht bij Alternate met spellen, + free! DOA 3 ik koop me spellen bij de MM, FRS, Discovery, Future zone .... mzzl Munch the aab
FRS intertoys (neide 10% korting) MM (iets duurder dan by die andere) en ook soms nog by de plaatselijke gameshop
Nee sorry meestal probeer ik hem eerst bij een ander om hem vervolgens bij FRS te halen. Alleen heeft b.v. futurezone wat meer aanbod en als ik niet kan w88 koop ik het gewoon
Bij Vobis. Vanwege de goede services en het uitstekkende personeel wat daar rond loopt. (en vanwege de korting die ik krijg omdat ik daar werk)
(en vanwege de korting die ik krijg omdat ik daar werk) [/B][/QUOTE] Sommige mensen hebben mzzl hoeveel korting krijg je zelf op games?
Ik krijg om de tien games 1 gratis game! Mag ze in de winkel uitproberen, ook al koop ik niks, af en toe ff halo multiplayeren met zn achten. Beetje praatje maken met de owner en dan weer weg.
Ik koop een game voor Euro 55,- Ligt overigens ook een beetje aan de inkoopsprijs van de game. Nadeel is wel dat al het geld wat ik er verdien ook gelijk weer terug de winkel in gaat...
FRS sux, is eigenlijk veel te duur!! Met CC card wel goedkoper voor Xbox games, maar toch... Met CD's en DVD's lopen ze je vet te naaien! €69,- met 10% korting is dus €62,10. Nu dus een winkel vinden die daar in de buurt van zit. Dan hoef ik niet naar de FRS. Online winkels hebben meestal toch ook verzendkosten, dan moeten die ze dus voor €55,- verkopen?! Aangezien de Mediamarkt zo'n vette korting gaf op de Xbox als je er 2 spellen bij kocht, doet dat vermoeden dat op de games veel winst zit. De games kunnen dus veel goedkoper!? FRS -> ERS "Expensive Record Shop"
Maakt me niet zo veel uit waar ik ze koop... als ze maar goedkoop zijn en ze eventueel kan ruilen als het nix blijkt te zijn, wat ik tot nu toe gelukkig nog niet heb gehad. Heb tot nu toe alles bij de FRS gekocht met 10% korting