Waar kopen jullie je games?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameGirl, 25 apr 2003.

  1. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kopen jullie je (xbox)games? En waarom? Wat vinden jullie belangrijker aan een winkel? De prijzen of hoe je geholpen wordt?
     
  2. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze in de winkel ook iets van games moeten kennen, daarom ga ik altijd in de game mania of de fnac
    zekerz niet de goedkoopste, maar wel een prima service
    in de gamemania kan je je spel ook eerst testen voor je het koopt, en je krijgt punten op een spaarkaart

    voor zo'n service betaal ik graag 2 eurotjes meer
     
  3. Rovak

    Rovak Guest

    Free Record Shop natuurlijk
     
  4. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    in de winkel of bij Bartsmit.Com/Gcshop.nl
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Xbox Algemeen / Discussie

    Zo heet dit forum, maar er dan ook iets van.. Ga niet klakkeloos wat shops opnoemen..

    GameGirl vroeg duidelijk:

    Meld er dat dan ook ff bij :)

    Meestal koop ik spellen bij de Free Record Shop, of ze moeten ergens anders goedkoper liggen.. Als ik een spel ga halen dan neem ik rustig de tijd en wandel langs vele winkels om overal ff de prijzen de checken..
    Ik let 1st op de prijs, waar ie het goeiekoopst is daar haal ik hem. Hulp heb ik niet nodig als ik een spel ga halen, ik van te voren al in me kop zitten welk spel ik mee naar huis ga nemen.
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo denk ik ook. Bepaal van tevoren welke game ik wil. En ga dan prijzen vergelijken. Ook wil gcshop.nl nog weleens een uitkomst bieden, want daar zijn ze vaak goedkoper dan in de winkel.
     
  7. Halo-Ed

    Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de release (of ervoor) koop ik ze sowieso bij GCshop, maar soms pluk ik weleens een game ver na de release uit de bakken van een winkel zoals FRS of V&D. Dan kunnen die soms wel goedkoper zijn, maar tijdens de release is er niets goedkoper dan GCshop, en goede service.
     
  8. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga meestal naar Foregames in Tilburg. Prima service, je kunt je games van te voren spelen. Hier kun je ook 2e hands spellen kopen. Bij elke game die je koopt, krijg je spaarpunten zodat je een kaart kunt inleveren voor extra korting. Tevens kunnen ze hier ook voor spullen voor je importeren. :)

    /edit:

    Ze hebben trouwens ook een site waar je kunt bestellen ----> www.foregames.nl
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  9. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ben ook een vaste klant bij gcshop.nl Meestal bieden ze namelijk de goedkoopste games aan.

    Ik zoe denk ik wel liever bij dvdcrave willen bestelen, omdat ze daar zelfs nog goedkoper zijn, maar daar heb je helaas een creditcard voor nodig en zelf heb ik er nog geen.

    Ik vindt zelf service bij een internetshop niet zo belangrijk, alleen dat ze betrouwbaar zijn en snel leveren. Ik heb dan ook geen hulp nodig welke ik zoe willen kopen. Ik informeer mezelf door gewoon flink wat revieuws en vooraf wat previews te lezen.
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop vaak bij de media markt omdat ze er wel een beetje verstand van hebben valt best mee eigenlijk. Maar ik koop er vooral omdat je je spel weer kan omruilen als hij niet bevalt dat vind ik het belangrijkste. Kan ook bij de frs dus daar koop ik soms ook games.
     
  11. Flupke

    Flupke Terug van weggeweest

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al vele jaren vaste klant bij de Replay. Daar kun je je games inruilen voor korting op je nieuwe aankoop, ook kun je daar voor extra korting sparen en ze verkopen er ook 2e hands games. [Voor vaste klanten organiseren ze weleens een game-avond, met games die hier nog niet gereleased zijn.]
     
  12. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt eraan, waar het spel het goedkoopst is en dat is meestal bij FRS ook vanwege mijn CJP pas daar krijg je 10% korting op games
     
  13. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ik altijd wel goed geholpen word. Maar ja, als ik van te voren al weet welk spel ik ga kopen dan boeit het eigenlijk niet zo waar ik t koop. En als ik nog twijfel helpen ze me meestel wel goed.
     
  14. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik altijd be de gameshop www.gameshop.nl daar helpen ze je heel goed en je krijgt ook van die spaar punten als je een heel boekje vol hebt krijg je twintig euro korting
     
  15. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop meestal al me hardware en software bij replay. Goede service en die gast die daar zit weet er echt veel van. Is ook altijd wel leuk om daar praataje te houden.

    Replay is wel wat duurder als online bestellen maar dat vind ik niet zo erg.
     
  16. ITNL

    ITNL Guest

    altijd gc shop. Die zijn gewoon goedkoper. Ik vind de prijs het belangrijkst omdat het mij niks kan schelen of de verkopers nu verstand van games hebben of niet.
     
  17. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal de FRS, maar ook GCShop, service boeit mij niet, ik weet al welke game ik wil kopen
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Future Zone in R'dam
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep daar ga ik ook om dezelfde redenen:)
    Als je spaarkaart volg is krijg je 10€ korting ofzo kweet niet juist.
    En het is wel vriendelijk van hen dat je het spel even mag testen.
     
  20. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb nog geen xbox maar mijn pc spellen koop ik meestal bij de makro. Daar hebben ze wel eens bakken vol met spellen voor 2,50 euro en dat zijn niet de minste. Het is daar allemaal iets goedkoper. Maar voor xbox spellen zou ik toch eerder naar de bart-smit gaan ofzo. Bij de makro heb je er niet zoveel keus in vandaar.

    Ps: de meeste computerspellen download ik van internet (foei, foei). Maar mijn winzip is kapot, God heeft gestraft!!

    Edit: De winkel moet overzichtelijk zijn wat je bij de makro kwa xbox games dus tegenvalt. En als het kan lekker goedkoop.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003

Deel Deze Pagina