Waar nieuwe 'snes' en games' te koop?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Grave, 22 mrt 2004.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Weet iemand waar ik een nieuwe snes (super nintendo) kan kopen voor een leuk prijsje of eventueel tweedehands in goeie staat met veel games erbij?

En ik zoek winkel (online) waar ze snes spul en games verkopen voor een goeie prijs... geen ripoff prijsen. Iemand die iets weet? Alvast thx _O_

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een gameshop in Den Haag verkoopt ze dacht ik.

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hey Grave:)
    In lwd zit GamersIsland daar hebben ze voor alle consoles games :)
    En ik weet niet of ze duur zijn moet je ff kijken :)

4. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    snes is opzich wel leuk voor duck hunt maar verder is de gameboy advanse sp het selfde hoor maar gij moet het weten :p

5. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Ik heb gameboy advance.. maar ik hou niet van handhelds. Wil weer goeie ouwe tijd lol, met m'n nesje ;)

K thx, waar zit ie precies? Daar bij de intertoys? Maar ik koop liefst particulier... gameshops verkopen ze altijd veel duurder. Zoek iemand die zijn snes met games voor normale prijs kwijt wil of eventueel ruilen.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2004
  6. Maf17

Maf17 XBW nOOb

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kunt met z'n tweeen op de snes en das veel leuker dan twee gameboys tegen elkaar :9

7. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Ja met jou ;)

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Bij de NED game verkopen ze nog wel SNES spellen en ik dacht de console zelf ook nog wel:)

Er zijn alleen maar twee NED games in Nederland; in Groningen en ik dacht Zwolle, maar in die van Zwolle ben ik niet geweest, dus daar kan ik niets over zeggen of ze hem hebben:)

9. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Yeah ned game.. ooit eens geweest. Zetten ze je af... mijn ervaring. Ze kopen tweedehands games cheap en verkopen em voor bijna nieuw prijs. :{

10. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    www.japanpa.com

Daar kan je nog een nieuwe Japanse Super Famicom of Super Famicom Jr. kopen. Dan bestel je maar een Honey Bee converter bij Lik Sang en je kan alle regio's spelen. Let wel, je moet 1 originele Japanse cartouche hebben. En uitzonderlijk werken sommige games niet. De PAL Super Metroid bv.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Bedankt voor de link _O_

Zijn er nog meer sites of mensen met veel games die ze kwijt willen? Don't be shy ;)

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Adresjes? Nee. Wel wil ik zeggen dat geen GBA poort het haalt bij het 'echte' SNES werk...... de SNES controller in je hand, heerlijk.....

13. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen SNES maar een NES halen. Die twee van mij zijn nl kapot. Waar haal ik die?

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik had hetm ook niet tegen jouw :p
    Was meer een opmerking in het algemeen.

15. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    OK maar weet iemand waar je snes games kan kopen of iets in die richting?

16. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Mensen met snes games misschien hier?

Ik heb paar xbox games te ruil voor snes games (meerdere snes games tegen xbox game) eventueel. Thirteen, Timesplitters 2, Brute force, Panzer dragoon saga, wolfenstein. Allemaal verkeren ze in nieuw staat.

Iemand die snes games nog ergens op zolder heeft ?

17. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Iemand nog een snes? :+

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Er is geen duck hunt op de Snes, dat was op de NEs, de enige lightgun van de snes is de Super scope, die batterijen vrat en daardoor grandioos geflopt is.
    En de GBA heeft niet die tientallen super rpg's die de Snes heeft, de final fantasy's, Terranigma, Earthbound, Super mario RPG, Crono Trigger, Secret of mana... zucht. Heeft iemand nog een snses te ruil? :)

19. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Haha, nee ben zelf ook op zoek.. heb al threadje geopend in xboxbazaar hier :cool:
    Snes gevraagt

Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Replay verkoopt ook antieke spelcomputers. Voor een NES vragen ze €20,- had ik laatst gezien. Voor een SNES weet ik de prijs niet, kan niet op de site komen, zijn ze aan het verbouwen :eek: Hier in Eindhoven hebben ze iig een hoop 2e hands spul :)

Deel Deze Pagina