He gasten, Ik zou graag willen weten waar je het beste online een pc kunt samenstellen met alleen je eigen wensen ( en als het mogelijk is dat ie deze wensen vergelijkt met meerdere van zulke sites). Ik heb al dell.nl geprobeert, maar misschien weten jullie een manier die goedkoper is of waar je voor het zelfde geld een sneller systeem kunt krijgen..... Danku!
hier kan je goede pc samenstellen en goede prijs. : Sky Computers / van dixons : Sky computer samenstellen en dan kies je ongeveer de basis wat je wil, en kan je uitbreiden ter plekke.
Bij Norrod kan je je eigen pc samenstellen. Ze zitten met hun prijzen ook nog eens lager dan bv de Vobis en Dynabyte enzo. En er zijn er nog wel veel meer. Anders tik je bij Google iets in van: Pc samenstellen, dan krijg je genoeg links. Succes!
heb ik hem ook weg. klik alleen daar kun je niet samenstellen hoor en je bent inmiddels wel een beetje te laat. Als ik jouw was zou ik gewoon naar een klein zaakje gaan en zeggen wat je wil, die zijn nog als een goedkoper als grote zaken/bedrijven