Ik dacht, ha, leuk, Starwars Jedi Starfighter komt 21 Mei in de winkels! Ik vandaag zoeken, maar kon niks vinden, blijkt dat we in europa nog zeker tot half juni moeten wachten. Bij een advertentie van Intertoys stond namelijk 21 Mei. Dat blijkt dus niet te kloppen, en op een site op internet stond 14 juni zag ik net (kan de site nu niet meer vinden). Ik weet niet of die datum wel klopt. Is dat eigenlijk met alle games zo? Dat ze in de USA eerder zijn dan in Europa? De film werd geloof ik wel tegelijkertijd in de bios gedraaid. Waar kan je nu de echte nederlandse releasedates vinden? Er zijn wel amerikaanse releasedates te vinden, maar van de nederlandse games zie ik er maar een paar op xbox.nl en daar staat alleen maar lente of zomer ofzo, geen echte datum. ... Hier zie ik wel datums staan, maar dat is dan weer UK, en dat blijkt niet overeen te komen met NL, want dan had ik de game wel ergens gezien... Ik ben geweest bij: MediaMarkt, ToysRus, FRS en BartSmit. Online kan ik de game ook niet vinden.
Het is niet met alle games zo, sommigen komen tegelijkertijd uit! Maar volgens mij is er nergens echt een goede release lijst voor nederland.. Die site die je net noemde komt meestal wel overeen met nederland.. Daar staat dattie 31 mei komt!!
Ik kijk zelf ook regelmatig op Amazon.co.uk . Die geven niet altijd de juiste data, maar als het uit is staat dat er ook direct bij dat het te leveren is.