Waar S kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GTA-Lover, 17 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de MS Controller S begin volgende maand in de winkels ligt, maar dan wel voor een prijs van 39 euro. Ik wil hem wel over internet bestellen aangezien ik dan hem sneller heb en ook nog voor een lagere prijs. Ik keek al op DVDCrave.com en daar kon het dus voor zo'n 32 euro incl. verzendkosten. Maar om te betalen moet je of een Visa of MasterCard hebben, mijn vader heeft alleen American Express (kun je nagaan...). Is er een andere site waar het rond dezelfde prijs kan, of is er nog een andere manier om bij die site te betalen?:confused:

Edit: Kom op help me even, dit wil ik ff snel regelen zodat ik hem in de herfstvakantie heb...Geef anders een tip waar ik het anders kan krijgen...

Laatst bewerkt: 17 okt 2002
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    eh.. koop em in amerika(amerikaanse site)
    waarschijnlijk heb je em dan binnen 10 weken(wat jij niet wilt)
    dan moet je Fast mail ofzow doen ..
    in amerika kost ie 29 tot 39 dollar...
    bij sommige zaken kost ie 39 dollar + Cap en T-shirt
    overgens je kan em ook komen in nederland voor 59 euro en dan heb je em binnen 2 dagen
    (www.dimensionplus.nl)

3. GTA-Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat vind ik te duur en dan heb ik hem pas later... Is er geen andere manier zodat ik hem wel op die site kan kopen? BTW heeft GCShop.nl die controllers ook of hebben ze alleen spellen?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goddamnit (wordt kwaad :D) waarom al die vragen als "Hoe mot je daar bestellen?" en "Hebben ze ook de Controller S?".

Ooit eens over nagedacht om dat adres ook eens echt in te tikken en daar zelf te kijken ?

5. GTA-Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker ventje ben jij, als m'n vraag je niet aanstaat hoef je ook niet te reageren, zeker niet als je altijd iedereen die een vraag heeft afzeikt. Vragen stellen is toch niet tegen de regels van het forum? Ik heb gekeken, maar ik zag hem niet. Het kan toch ook zijn dat je een account moet hebben om alles te kunnen zien. Daarom vroeg ik ook of ze daar alleen spellen hebben. Heb jij soms een alternative site? Nee?

Bedankt voor de tip qwx ik kijk wel ff in de us...

Laatst bewerkt: 17 okt 2002
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je ziet : Geen Controller S, geen andere hardware/peripherals/accesoires, dan kan je toch zelf wel tot de conclusie komen dat ze dat niet aanbieden of..?

Verder weet ik geen sites waar je en goedkoop en zonder credit card en snel een Controller S vandaan kan halen..

7. GTA-Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan. Ik zei niet dat het zonder creditcard moest, kan met American Express, dat kon je in de bovenste post lezen of...

8. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet t niet zeker, maar hier in amersfoort lag de s bij next level, het was in ider geval een kleine controller. de prijs heb ik ik niet gezien.

9. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    hehe

Weer een bewijs dat Wouter een NERD is. Kheb het al vaker gezegd en kblijf het zggn..

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, d'r zijn zad sides waar je je scheel zoekd en dan nog nix kund vinden, dus op zich kan z'n vraag best legidiem zijn. Ik heb ook vaak zat moeide om ieds te vinden en zo vreselijk kippig ben ik nou ook weer nied. nied! nied!!!

euh... kan iemand me zeggen waar de 'd' op het doedsenbord zid? ik kan 'm nied vinden!

8) }:] :+

11. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hehe

Oeh! Nu krijg je ruzie met de bul uit Noordwijk! :D

}:]

12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hehe

ik heb hem persoonlijk ontmoet en hij is zeker geen nerd is best een leuke jongen alleen soms wat heethoofdig :) (net als ik :+)

en btw bij dimension plus kan je hem tegenwoordig ook voor 39 euro bestellen alleen onder rembours komt er 7 euro bij en als je van te voren betaald 2,zoveel en geloof dat je daar ook met american express terecht kan.

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Bij No Limit in A'dam is ie 49.95. Kun je hem meteen meenemen tenminste.

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ik zie nu pas dat je in doetinchem woont dat komt helemaal mooi uit als het goed is heeft dimension plus een filiaal daar kan je hem gelijk oppikken voor 39 euro dan.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Dat is corrrect, alleen is het op de site waar het hierboven om gaat wel[/b duidelijk

Op de reactie van nycity ga ik niet eens meer op in.

16. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    en terecht...

17. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Yup en ontiegelijk duur.... E 69,95.
    Maar het is wel een Jap versie... :/
    Toch eens met Bakir praten over de Euro versie van de S....

PS: Was jij gister toevallig in de winkel?

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je en terecht jij bent degene die ongelijk heeft hoor.

de persoonlijke bodyguard van wouter heeft gesproken.

19. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    39€ nu bij (dimensionplus.NL)

20. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    39 euro + 7 euro....of als je een CC hebt iets minder...wacht gewoon nog een week....dan kun je hem bij je lokale gameshop halen..

Laatst bewerkt: 21 okt 2002
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina