Waar speel jij het meest op

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 4 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Als je een Xbox en een Playstation 2 hebt, waar speel jij dan het meest op.

2. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment de PS2 maar dat ligt niet aan de console maar gewoon omdat ik NBA 2k5,NHL 2k5 en Spider-Man pas op de PS2 heb en die dus het meeste speel. Dus niet echt exclusive games maar binnenkort wel ff MGS3 halen dus dan zal de PS2 weer overuren moeten maken. Mijn broertje speelt voornamelijk PES4, ik af en toe maar dan alleen online.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Op dit moment speel ik meer op de PS2 (i.v.m met GT4 en Killzone online). Ik ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken op de spellen die der zijn voor de xbox, dus doe het nu ff tijdelijk met de PS2, Strax als der weer nieuwe spellen zijn voor de xbox zal hij weer aan de bak moeten :)

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Xbox, maar heb dan ook geen PS2 :9 !

Maar 31 maart, al zou ik beide consoles hebben, de xbox vette overuren maken, met natuurlijk Splinter Cell: Choas Theory _O_ !!

Pes4 en Halo2 worden nu veel gespeeld op mijn xbox.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien ik heel wat meer games voor de PS2 heb speel ik hier automatisch dan dus ook meer mee. Desondanks heb ik overigens meer dan genoeg plezier van m'n Xbox (en GameCube ook btw) hoor :). Alleen doordat er de laatste tijd een hoop goede exclusieve games zijn uitgekomen voor de PS2 staat de Xbox voorlopig in een hoekje stof te verzamelen.

Overigens is dit nu niet bepaald een thread die in het Xbox Games gedeelte thuishoort. Dit hoort meer in Algemeen thuis, als de thread niet gesloten wordt tenminste :)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  6. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de ps2 speelde ik gt, pes3 (is nu kapot nadat ik hem heb uitgeleend) en gta. De enige spellen ie ik boeiend vond op de ps2. Nu raak ik dat ding bijna nooit meer aan en leent iedereen dat ding. Heb er spijt van dat ik hem heb gekocht.
    Het antwoord is dan ook xbox

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX !!! Maar hoort dit Topic niet in een ander gedeelte van het Forum genaamd: Algemeen/Discussie ?

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dit hoort thuis in Algemeen/Discussie. Hij zal wel verplaatst worden. Maar ik heb zelf alleen een XBox. En ik moet verder ook niks. Je hebt tenslotte toch alleen de beste nodig. En dat is dus de XBox. Ik vind het zelf onzin om maar voor 1 spel (b.v. GT4) een andere console te kopen. Ik blijf bij de XBox. Straks waarschijnlijk om een XBox 2.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Waar speel jij het meest op?
    Meestal op de bank, afentoe in de stoel. Toch meestal op de bank.

Opzich best een nutteloze thread. Een polleke zou er wel leuk bij staan, maar dan natuurlijk met als opties de 3 consoles.

10. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    + pc :{

11. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu het meeste op de xbox die vind ik toch beter.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind dit een vrij nutteloze thread. Ten eerste kom je met een enorme open deur als topicstarter, zonder ook maar aanleiding te geven voor een goed-beargumenteerde discussie. Dit verzandt nu in een opsomtopic en daar heeft niemand wat aan.

Deze gaat daarom dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina