Hallo, Ik vroeg me af of iemand een idee heeft waar dit toetsenbord te koop is. deze dus Ik heb me helemaal rot gezocht met google, tweakers pricewatch e.d maar ik kom alleen uit op duitse site's die gebruik maken van qwertz i.p.v de normale qwerty! nergens te vinden dus. weet er iemand een webwinkel die dit toetsenbord verkoopt? het liefste onder rembours. Ik weet dat er ook zulk soort toetsenborden van andere merken zijn. maar daar mist vaak het middenstuk (home, del e.d) of zijn minder mooi. Ik heb ook via de site van sharkoon een email gestruud waar ze worden verkocht in nederland maar krijg hierop geen reactie
Ik woon in Deurne, redelijke plaats tussen Helmond en Venray. Daar kan je hem kopen in de Necom, weet niet ofdat ze een site hebben.
@peer075 heb je hem daar gezien een x ofzo? kom er morgen langs kijk wel even @banjy was ik ook al tegen gekomen alleen dan voor 24 euro. vond hem alleen iets minder mooi en een vriend had m en vond m niet lekker tikken dus. @atmaxar hoe duur was ie daar?