Heeey xboxers... Ik zit erover te denke om een xbox te kope... maja dan wil ik er natuurlijk niet méér aan uitgeven dan nodig is...*) Wete jullie misschien waar ik voor een laag prijsje een xbox kan kope (misschien met een paar games ofzo erbij)??????????? Thanx
media markt of dixons je kan kiezen uit meerdere bundels dus ik zou gewoon kijken welke het beste is.
Hé fernand, moet je bij de mediamarkt kijku in leeuwarden....goedkoopste wat ik weet. www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=13763&perpage=15&highlight=koopjes&pagenumber=10 op die 3e post staat een picje *edit dit is wel de mediamorkt van herzogenrat die 13 jaartjes bestaat *jippii* dus k weet niet of dit dan ook bij leeuwarden geldt
Ik had laatst bij een thread een hele (en mooie ) opsomming gemaakt van wat er op de markt is in bundels en dergelijke. Ik zal hem even zoeken voor je. Wat ben ik toch sociaal /edit Ik heb hem helaas niet kunnen vinden! Maar ik maak even snel een nieuwe. Je hebt verschillend packs. Een live! pack (met 2 Xbox Live games) en een thrill pack (met Splintercell en Project Gotham Racing). Nu kost de Xbox zelf 199 euro. Je kunt er dan een nieuwe game bij kopen of een classic (een game die wat ouder is, maar voor een mooi prijsje van 30 euro in de schappen gezet). De keus is dus helemaal aan jou! Veel succes!
Misschien heb je hier iets aan. Is wel aardig up to date geloof ik. HARDWARE: (xbox= xbox console+ controller + kabels) Xbox+ Mech Assault+Ghost Recon E 229,- (Bartsmit, Dixons, Nedgame) Xbox+JSRF+Sega Gt 2002 E 199,- (Free Record shop) Xbox+ Splintercell+Gotham E 229,- (Nedgame) Xbox+ classic voor 10 euro E 199,- (Bart smit, Dixons) Xbox+ Doa3 + Amped + Rallisport Challenge E 269,- (Dixons) Xbox E 189,- (Nedgame)
Ik heb hem gekocht bij Dixons: X-box, 1 controller, en 3 games OA3, Amped & Rallysport voor 209,- Ik weet niet of ze die aanbieding nog hebben Ter vergelijking..Bij Bart smit krijg je voor 209,- een box, controller en 1 spel naar keus.
Hoezo gefeliciteerd? ik heb nog nix gekocht ofzo hoor..... EDIT: sorry die post had ik over t hoofd gezien, en t was ook niet zo vijandig bedoeld...
iets aardiger mag wel.., en die post van hem was btw niet @jou maar @fusion;/ maare kijk gewoon wat voor game je erbij wilt, en wat je met je xbox wilt doen.. wil je er live mee op, koop dan dat live pack, wil je gewoon de lineup games spelen, koop die aanbieding met die classics, enzo voort..
Ik heb vorige week bij Intertoys een Xbox + controller + Splinter Cell + Project Gotham Racing gekocht voor 229.
Die aanbieding van 209 bij Dixons is er helaas niet meer, ik heb hem vorige week gekocht bij Wehkamp, 200 euro 1 controller + jet set radio future en sega gt 2002, wel op 1 disc maar ja wel de hele spellen.
Media-markt: Xbox + 3 spellen + dvd-kit=300 euro. Dit was tenminste een aar maanden geleden zo toen ik hem kocht, ik weet niet hoe dit nu zit.