Hallo, al tijden ben ik op zoek naar een poster van Conker: Live & Reloaded. Heeft iemand hier enig idee waar ik deze kan vinden? Internet zoeken heeft bij mij weinig (lees: niks) opgeleverd. Alvast bedankt!
Zo te zien nieuw op het forum? Misschien kun je ze vragen bij iets van de E-Plaza(o.i.d.). Zou zelf in elk geval niet weten waar dat zou kunnen... Bruna maybe, heb zelf hier nog een vaag winkeltje met allemaal vage zooi waar ook posters hangen... Alleen dan nog of zo'n poster ertussen hangt...
Kijk anders eens op Gator,Moviemerchandise... Staat veel film,game merchandise op... Heb echter geen zin om zelf ff te kijken nu, dus doe je best Welkom trouwens!
Leuke poster, alleen wel jammer dat 'ie zo ontzettend duur is... Edit: oh, ik zie dat t al heel wat goedkoper is als je de poster zonder lijst bestelt.
Check m'n edit. Ik dacht eerst dat die poster 30 euro kostte. En ja, dat vind ik duur. Kwam er pas later achter dat er ook een andere prijs op de pagina stond.
Kan iemand mij vertellen waar ik een lost poster kan vinden? Niet te duur, want op die site zijn ze a. niet mooi en b. te duur.
Zijn er ook posters van W-mods?... :{ Zo te zien nieuw op het forum Reelbigfish. Welkom en jij bent zeker een enorme Conker fan?
Ik had ook een poster van conker maar die is kapot gegaan Zat trouwens bij de gamepro! (had ik trouwens alleen maar gekocht voor vakantie)
Nee, hij vind conker een ontzettend kut spel. en hij schijt het liefst de hele poster onder als hij hem gekocht heeft... :
Waarom denkt iedereen dat hij nieuw op het forum is? Hij is al in 2005 geregistreerd... Ik vind het btw echt jammer dat conker niet op de 360 speelbaar is.
Bedankt allemaal voor het welkom heten. Ik postte voorheen weinig (lees maar gewoon niets) door mn examens, maar ik heb het gehaald, dus party time!! :b: Conker vind ik gewoon een grappige game en mijn kamer kan wel wat versiering gebruiken (naast de posters en kalenders van naakte vrouwen *) ). Het probleem met die ene link is, dat daar volgens mij nog een berg verzendkosten e.d opkomen en dat is zo klote. Ik zoek dus eigenlijk in Nederland iets want dan zijn de verzendkosten nog om te pruimen. hayabusa halo had het over de gamepro. Kan je die tijdschriften nog nabestellen ofzo en was die poster een beetje kick, of was het zo'n klein A4 ding met allemaal spam drop? Bedankt!