1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar vind je een PS3 welkomstgeschenk ?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door AgentSmith, 31 mrt 2007.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Binnenkort is de mobiele telefoon weer toe aan een verleninging, zoek dus een nieuwe. Maar als het even kan wil ik een Playstation 3 als welkomstgeschenk. Wie weet een site waar dit te verwezenlijken is ??
    Heb deze al gevonden: http://www.sitel.nl/
    En ben hier voor €422,- klaar

    Maar volgens mij kan het goedkoper?? Wie weet raad?

    Mvg Eric
     
  2. ericelza

    ericelza Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets bij de mm rdam centrum gezien dat je 'm voor EUR 300,00 bij een abo kon krijgen. Volgens mij was het een abo van vodafone maar houdt me ten goede als dat niet zo was want ik heb het ff snel in het voorbijgaan gezien. Als je wilt wil ik wel ff voor je kijken.
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Als je zou willen heel graag \o/
    Ik sta ook al een tijdje in je friendslist op Live en ben ook 1 van de Moderator's op dvdforum.nl (genaamd: EricP)

    Hoor graag van je, en meerdere mensen natuurlijk \o/
     
  4. ericelza

    ericelza Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    lol waar denk je dat ik je 360tag vandaan had :) Ik zal morgen ff voor je kijken
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Online een abonnement afsluiten, huhm ik vertrouw dat niet hoor (en doel ik op contracten etc.). Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Overigens loopt die van mij in juni af, dus mocht ik er een PS3 bij krijgen is dat natuurlijk mooi meegenomen! :9
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik doe dat altijd ;)

    Een paar weken al voor de 3e keer gedaan :) De simkaart ligt nu voor me

    Met de laatste krijg ik een Wii, en met de eerste kreeg ik 250 euro overgemaakt op mijn rekening (destijds de Xbox 1 van gekocht :D)

    Dat is ook gelijk de enige reden waaorm ik abbo's neem: voor de kados :+
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Maar we praten hier dus over sim-only pakketten neem ik aan? Ik wil juist een nieuw toestel aangezien ik de design van mijn telefoon (E-700) na twee jaar wel zat ben :emo:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze keer heb ik idd Sim Only genomen, maar je kan ook gewoon een GSM erbij nemen. (ook op mijn link)

    Wordt wel gelijk wat duurder :+ (maar das logisch)
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Helaas kom je niet lager dan 400 euro :emo: Zal binnenkort dan maar eens bij ons lokale telefoonzaak gaan kijken :)
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op www.gsmweb.nl daar heb je heel vaak mooie aanbiedening.
    De site is te vertrouwen, heb er mijn LG KG800(chocolate) white ook vandaan:)

    Dit valt toch niet onder spam of wel?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    neem dan eerst alleen een sim-only, en koop later een los toestel :9 zo duur is een mooi toestel tegenwoordig niet meer O-) (dit is btw mijn eerste post via mijn PSP, hoera \o/ 8) )
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het laatst ook online voor het eerst geprobeerd en beviel prima, ondanks het feit dat het totaal mislukt is. 8)
    Zat bij KPN en wou naar vodafone, beide partijen zeggen klaar met de handelingen te zijn, maar ik ben nooit abbonee van vodafone geworden.
    Maakt me niet uit, want heb de kadó's wel ontvangen (telefoontje, HP Ipaq pocketpc en Samsung digitale camera). _O_
    Heb nu KPN zelf maar opgezegd en dan over 3 maanden probeer ik het weer, heb ik weer leuke kado's erbij, Ipod van 80 gig ofzo. }:]


    1000ste post, na ongeveer 5 jaar al :9
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.teleshop-online.nl/

    telfort 300 +ps3 zonder telefoon €175,-


    ik weet trouwens niet of ze betrouwbaar zijn, heb er zelf nog nooit wat gekocht
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Aangezien mijn abonnement in juni afloopt wil ik eens kijken of ik een PS3 kan scoren als welkomstgeschenk (ben natuurlijk bereid om nog bij te betalen).

    Twijfel alleen nog of ik een nieuwe telefoon moet nemen of gewoon voor sim-only kies...
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    die teleshop ziet er redelijk goedkoop uit.
    Ligt er dan alleen aan of je telfort wil en of 300 minuten teveel/te weinig is.

    Die aanbieding daar geldt trouwens ook voor verlenging
     

Deel Deze Pagina