ik weet niet of dit mag... maar dit is misschien handig voor de mensen die hem willen kopen maar hem niet meer kunnen vinden en dan kunnen de mensen die hem ergens in het vorbij gaan nog hebben zien liggen het melden
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ie niet meer leverbaar is voor een aantal maanden, omdat de maximale sever capaciteit bereikt is ... EDIT: ik heb ff gekeken voor je op GcShop ... en daar staat dit inderdaad op ... Link
Je zou kunnen kijken op Zuidplein. Daar hebben ze een Dixons, FRS, Bart Smit, E-Plaza en een Toys R Us. Misschien dat ze daar wat hebben.
Vlaardingen had ik ze gister nog gezien 3 exemplaren, weet neit meer hoe die winkel heet, ik was bij mijn oma dus voor de rest neit egt bekend in vlaardingen.
weet je of zuidplein morgen open is?? zijn ze toch de eerst zondag ofzo of weet je tot hoelaat ze vandaag open zijn?
Vandaag is Zuidplein open tot 17.00. En er is koopzondag op 6 maart (morgen dus) van 12.00 tot 17.00. Je zou ook nog bij Futurezone onder de V&D kunnen kijken in R'Dam centrum.
Futurezon heeft ze neit meer, althans van de week neit meer ik zit daar in de buurt op school en toen ik daar heen ging heb ik ze niet zien liggen... of je zou even kunne bellen.
... maar goed dit word offtopic... weet iemand nog plekken waar hij te koop is voor de andere mensen?