Het valt me op dat we na de 'mislukte' Xbox Live preorder eigenlijk niks meer hebben gehad; alleen de Xbox SE, maar dat was niet zo'n groot succes. (met 'mislukt' bedoel ik dat ze te laat aankwamen) Zijn er nog plannen voor preorders, of is dit alleen bij speciale artikelen? Zoals Steel Batallion, Live, Special Edition etc? Kunnen jullie niet iets met MS regelen voor official Xbox shirtjes ofzo
Te laat aankwamen? Ik dacht toch echt dat ie bij mij optijd was. Ik weet het niet meer zeker maar dacht van wel.
Beide producten zijn ook daadwerkelijk 'speciaal', en vooralsnog zijn er geen andere producten opgedoken die wij in diezelfde categorie kunnen plaatsen
Mislukt? 95% van de bestellingen waren goed aangekomen. Van die mensne hoor je natuurlijk niks terwijl de 3 bij wie het niet aankwam wel van zich laten horen. Ten tweede was dat ook neit onze schuld. En zoals Wouter al zegt, zijn geen interessante dingen voor preorders.
maar xbox dingen zijn wel cool op www.xbox.com verkopen ze wel tshirts en truien etc maar die zijn voor ons niet de moeite waard want je hebt een cc nodig en nog eens 20 euro verzend kosten maar als jullie het zouden doen zou ik het zeker wel bestellen
Precies the master. Maareh, ik zeg ook niet dat de mislukking bij jullie lag. Een deel van de levering was gewoon te laat!
Kinnen jullie deze niet eens een keer als preorder hebben want die dingen zijn niet te krijgen in NL.
ik wel anyway, er waren in de tijd dat ik mod was wel plannen voor t-shirts enz.. maar toen kreeg je de Xbox live actie enz.. en is dat vergeten of uitgestelt(ik neem aan / hoop het laatste)