Sony bombardeert alle zenders hier in nederland met Ps2 en PSP reclames, zelfs nintendo laat zich meerdere malen zien. Microsoft echter is nergens te bekennen en dat terwijl de 360 over 2 dagen uitkomt. So what gives??
Precies! Waarom reclame maken als alles al verkocht is. Waar willen ze dan reclame om maken?: 'Koop nu een xbox 360.' Beschikbaar na de kerst. Weggegooid geld. Ik denk dat ze pas reclame maken als er weer een grote lading is. 360 is al uitverkocht met minimale reclame Moet je voorstellen wat ze nintendo en sony zouden aandoen als ze vol op reclame gingen maken, en zo'n 300.000 console's alleen voor nederland hadden
dit is trouwens de beste xbox 360 reclame: http://www.break.com/articles/xbox360banned.html helaas gebannen van usa tv
Nu is juist het moment om in combinatie met de media-aandacht reclames te laten zien. Er zijn genoeg core versies, die nog niet verkocht zijn. Tenminste dat denk ik..
Ik heb hem een paar dagen geleden gezien en ja ik ben het met je eens, echt hilarisch. Ik vind het persoonlijk belachelijk dat zoiets niet mag uitgezonden worden, terwijl ik laatst nog een reclame zag waarbij een groep mensen door een atoombom werden weggevaagd (was volgens mij voor een kledingsmerk)
ja die reclame ruled echt. ik dacht eerst dat die voor pdz was. maar hij is gewoon neutraal voor de 360
Ik zag net een reclame van de 360. Call of Duty 2. En op het einde zag je de tekst: Jump In. En daarna kwam het 360 logo. LET OP: dit is een andere reclame dan die standaard relcame voor call of duty big red one.
Nee, ik lul echt niet. Is Call of Duty 2 reclame. En op het einde zie de de tekst: Jump In. En dan verschijnt zo het 360 logo. Was ook de eerste keer dat ik hem zag.
Ik vond het eerder verbazend dat ik hem nog nergens (op de bijenkorf na) in een reclame folder heb zien staan... Niet eens de spellen
ik in toch wel heel wat, Bart Smit, Mediamarkt, Free Record Shop, Dixons, en er waren er nog meer dacht ik