Titel lijkt me duidelijk.... Dus geen online shop maar gewoon de lokale gameboeren, frs, bart-smit noem het maar... Adviesprijzen liggen op 69,- geloof ik, maar als je ergens 5 of 10 euro winst kan pakken lijkt me al lekker
In het begin zullen de prijzen in wat je normale winkels noemt wel redelijk dicht op elkaar zitten. Ik denk dat daarna de media markt als eerste met de prijzen naar beneden gaat. Maar houd ook rekening met de FRS actie 3 halen 2 betalen. Deze komt er ook weer aan volgend jaar. Maar dit is allemaal nogal moeilijk te zeggen. PS: kon je dit niet beter in de algemene topic vragen.???
koop ze gewoon hier: http://www.xbox360.woodenklompclan.nl gagarandeerd de games op de release en per game 15 euro korting
bij de mediamarkt hier in zoetermeer zijn er ook 360 games voor 49 euro te krijgen, games als pgr3, pdz, kameo. ook de draadloze controller is hier te scoren voor 29 euro
bij de mediamarkt hier in zoetermeer zijn er ook 360 games voor 49 euro te krijgen, games als pgr3, pdz, kameo. ook de draadloze controller is hier te scoren voor 29 euro