Leek me handig zo'n topic te maken. Laten we proberen waar we ze al los kunnen krijgen. E-plaza Amsterdam: Ze hebben ze al staan, (Veel meer dan er gereserveerd zijn) maar leveren hem nog niet uit. Dit omdat de verkoper dat niet mag van het hoofdkantoor. Probeer het uit bij je winkel in de buurt en laat het het forum weten. Ik vermoed dat er wel kleinere shops zijn die het niet zo nauw nemen met de regeltjes van M$.
Persbureau van MS vertelde me zon 20 minuten geleden nog dat het gewoon niet mag en dat de V&D dus fout zat..
maar ik kan er gewoon niet tegen... Die dingen staan daar maar gewoon te staan, in een magazijn. niks houdt ze tegen anders dan MS. Er zijn vast wel wat winkeltjes die wat soepeler zijn...
;-) Ik heb geen vrienden...die wil ik juist zo snel mogelijk kopen ;-) Klopt, maar die werkt bij intertoys en daar lukt het net niet...helaas... Ik zoek er een in de buurt van Amsterdam, als iemand wat weet...
Ik heb ook vrienden werken in de winkel waar ik m'n xbox heb gereserveerd maar die wil hem ook niet voor 14/3 meegeven omdat ze bij de ps2 launch enorme controle gehad heeft van Sony om te kijken of ze er geen had verkocht voor de release date, de straf schijnt niet mals te zijn, dus neemt ze nu ook geen risco, can you feel the pain??
psssssssh YEAH SURE. I donĀ“t need your brains I just need the box. THE XBOX _______________________________________ NO GUTS, NO GLORY
woehahahahahaha !!! ik heb hem !!! eerst bij Bart Smit: Boefje: "Intertoys verkoopt ze al maar ik was net te laat. Hebben jullie er nog een?" BS: Nee, dat mag nog niet dus verkopen wij ze ook niet. Als we dat wel doen krijgen we een hoge boete." Toen naar Intertoys: idem dito, maar dan natuurlijk andersom... Toen naar e-plaza (dep van Bart Smit) en gezegd dat BS ze al wel verkocht... EP-jongen: "oooh, maar wij zijn ook Bart Smit, dus dan verkopen wij ze ook." En dan moet je niet lachen...is het moeilijkste... Lalala...mensen met een grote mond hebben de halve wereld ;-) DOA zuigt btw...ziet er briljant uit, maar verveelt al na 10 minuten...morgen ruilen voor Halo ;-)