Ik had een vraagje. Ik open deze thread, en zodra ik een beetje duidelijk en goed antwoord heb, dan mag hij meteen dicht. Ik probeer dus een psx met 13 spellen en wat extra's te verkopen. Maar wie weet wat ik daarvoor kan vragen? Op marktplaats staat hij sinds kort ook, en er is vooral interresse in de games marvel super heroes vs street fighter en suikoden 2(naar mijn mening toevallig ook mn beste games), maar ik wil alles in 1 verkopen. Wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Hier is de link naar alles wat ik aanbied. Ik hoef dus alleen te weten wat ik hiervoor eventueel zou kunnen vragen. Alvast bedankt Nogmaals dit is geen reclame voor mn spul, maar ik weet echt niet wat ik hiervoor zou kunnen vragen.
Ik zou zeggen zet hem op ebay en geef daar een minimum bod op wat jij er dus minimaal voor wil hebben. Denk dat dat beter werkt voor jou als op marktplaats. Het is maar een tip
Zal ik je een tip geven, probeer juist alles apart te verkopen. Voor je spellen kun je minimaal 100 euro voor krijgen en je psx 70/80 euro ofzo. Niemand gaat de hele set voor 180/190 (waarde) betalen, als ze weten dat de ps2 160 euro kost. Als je alles voor 80 euro verkoopt, dan ben je niet slim bezig. Het zijn toch wel orgininele spellen, anders zijn ze niks waard.
Uiteraard is alles origineel. Incl dus de psx die ook niet omgebouwd is of iets dergelijks. En ik denk zelf niet dat ik er 180 euro voor kan krijgen. Maar ik weet ook niet wat ik er wel voor kan krijgen.
Mja aan zulke reacties heb ik niets. Ik wil onderbouwde reacties mensen. Dus niet wat je ervoor zou geven, maar wat het waard is.
Ik weet niet of je echt hard geld nodig hebt, maar als je er niet meer dan 100 euro voor kan vragen zou ik het gewoon houden. Ook al speel je niet meer met zo iets je hebt het toch in veel jaar bij elkaar opgebouwt en heeft denk ik ook wel een beetje emotionele waarde. Maargoed dat was geen antwoord op je vraag. Een veiling site zoals Ebay zou een goede optie kunnen zijn. Verder zou ik eens zoeken naar vergelijkbare advertenties. Daarnaast heb je denk ik wel een prijsgrens waarbij je het lieverhoud dan verkoopt.
psx zelf is echt niet meer waard dan 20 euro. (je koopt een gc voor 90 euro) Spellen zijn per stuk 5/6 euro waard dus alles bij elkaar zou ik er niet meer voor vragen dan 100 euro. Dit zou ik er persoonlijk NOOIT voor geven
ik zou em eerlijk gezegt niet verkopen voor onder de 100 euro. hier thuis hebben we ook de psx verkocht voor heel weinig geld en daar hebben we nu spijt van omdat je achteraf gaat denken, 'he dat waren best gave spellen'
Ik ben op marktplaats dus aan het proberen om hem kwijt te raken, en een belg heeft 30 excl verzendkosten geboden voor Suikoden 2 Maar ik wil toch liever alles in 1 kwijt. Wat moet ik nu doen?
idd... los krijg je er meer voor! Ga anders effe langs de lokale gameshop en vraag wat ze ervoor willen geven> tel daar 25% bovenop en dat kan je mogelijk ervoor vragen... Zelf denk ik dat je er tussen de €80,- en €100,- voor kunt krijgen. Ligt aan welke titels, de staat van de games/console boekjes, dozen etc. en natuurlijk het belangrijkste de vraag naar het produkt... succes ermee!
Ik denk dat ik nu wel weet wat ik ga doen. Ik heb inmiddels ook al opgebeld naar de lokale 2de hands shop, en ik ga nog wel ff langs bij de lokale gameshop want ik kon het telefoonnummer ervan niet in het telefoonboek vinden . Daar vraag ik dan wel wat ze ervoor geven. Bij die 2dehands shop wilden ze persé een richtprijs van me weten. Maar ik zei dus dat ik niet wist wat ik er precies voor kan vragen. Ik denk dat ik eerst wel ff naar die gameshop ga, en daar vragen wat ze ervoor willen geven, en mochten ze er geen heil in zien, wat het tweedehands nog waar is. Die Suikoden 2 verkoop ik aan die belg, en die prijs die die gameshop ervoor wilt geven, die leg ik voor aan die 2dehands shop. Dan kijken of die meer willen bieden. Zo zet ik ze lekker tegen elkaar op . En kijken wat ik er utieindelijk voor kan krijgen.
ik had mijne ongv jaar geleden ook verkocht met ongv even veel games, toen kreeg is er maximaal 70 voor dus als je slim ben en hem dit jaar nog kwijt wil zou ik hem in de richting van 50/60 euro doen anders krijg je uhm egt nie kwijt
Had mijn psone + paar games voor 110 euro verkocht. De rest van de games heb ik apart verkocht. Totaal heeft me dat opgeleverd 175! Grave:Ik zou em houden Hou m'n eigen psx ook. Over paar jaar haal ik em toch weer uit de kast om te spelen Dat zeg je nu nog wel, maar als je die psx games speelt, dan zul je echt zeggen, damn wat zijn die games traag zeg . Moet je voor de grap maar eens op de n64 spelen.
Ik speel nog regelmatig op m'n N64. Ik bedoel ik moet zelda af en toe eens spelen. Aangezien de zelda bonusdisc voor de gamecube niet op m'n 100hrz tv werkt (begint ie te flippen) , sluit ik em wel eens aan. En yeah snes spellen spelen niet zo fijn op een 82 cm scherm, maar mario bros is gewoon een classic En ik vind het gewoon zonde om em weg te doen voor 100 euro.
Uhm ik wil ff wat zeggen hier. Een gast die op die game Suikoden 2 had geboden, zei en liet zien dat de game nog veel meer waard is als de 35 euro die nu inmiddels is geboden. Dit kun je hier zien. Dat is een veiling op ebay voor dus alleen die game suikoden 2, en nu al staat hij op 51 euro. En dat terwijl het meeste word geboden als de veiling nog maar een paar uur loopt. Ik vraag me nu wel af wat de game waard is. Ik wacht die 4 dagen dan wel ff af.