1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarde van deze xbox met 4 games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Aart, 11 okt 2003.

  1. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    weet niet echt waar ik dit moet plaatsen, maar ben gewoon benieuwd naar de waarde van deze xbox met games.
    -Xbox met 1 standaard controller (half jaar oud)
    -Sega GT, Jet Set Radio Future
    -Splinter Cell
    -Mech Assault.

    Wat is dit 2e hands waard?
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    uhmz... ik geef je er 10 euro voor:p neeh ik denk nu ongeveer 300+ iig dat zou ik denk ik vragen

    maarja je moet het zelf weten, en het ligt er ook aan hoe graag je alles kwijt wil
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2003
  3. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt er echt geen €300+ voor hoor, ik heb mijn Xbox in mei nieuw gekocht met 1 controller + segapack (dat bedoel je toch met Sega GT, JSFR?). Dus ik denk dat je met €250 blij mag zijn, maar weet het natuurlijk niet zeker ;) .
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zonde hoor dat je je Xbox wegwilt 8)
     
  5. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat hij er van af wil, misschien wil hij er wel eentje kopen en vraagt hij zich af hoeveel hij er voor moet geven:p .
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    ik wil er eigenlijk wel vanaf, maar twijfel nog. Vind het ding wel cool, maar 99 euro voor een Cube, dat is ook geen geld. Ik wil dan meteen alle games kopen die altijd al wilde hebben (Metroid, Zelda etc) en heb dan veel geld nodig :) En nee, ik ga ook nog op wintersport met vrienden, ik moet dus iets verkopen om aan het geld te komen.
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    off-topic: Nintendo is zo fokking slim.

    on-topic: Ik denk rond de 200 euro, althans dat zou ik er voor geven.
     
  8. IceFrosto

    IceFrosto Guest

    Ja , daar sluit ik me ook bij aan.
    200 euro kan je er ongeveer voor krijgen denk ik...
     
  9. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, 200 euro vind ik ook goed prijsje voor deze set. Ik zou zelf een aanbod van 175 ook niet afslaan, omdat je - op Splinter Cell - niet echt fantastische games hebt.
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    De games zijn wel goed, alleen zijn ze nu goedkoop.
    Splinter Cell is nu classic. Mechaussault kost nog 25 a 30 euro en die Segagt en JSRF raak je samen voor max. 25 euro kwijt.
    Dan de Console nog en controller.

    Je kan er 175 a 200 euro voor vragen ja. Mooi prijsje.
     
  11. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je effectief over wil gaan tot verkopen, moet je in x-bazar wezen, ik laat het voorlopig nog open staan, pas als je overgaat tot verkopen, gaat ie dicht.

    Maar eigenlijk, andere mensen schatten objectiever dan je zelf kan inschatten, vermits jij er ooit heel wat meer voor hebt betaald, persoonlijk zou ik er zelfs nog geen 200 euro voor geven, iedereen wil wel zacht prijsje, ik denk eerder 150-200 euro, anders kan je hem in principe haast net zo goed nieuw kopen.
     
  12. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik wil hem nog niet verkopen (anders had ik het idd in x-bazar gezet), ik twijfelde alleen. Als iedereen nu had gezegd "300 euro!" (waar ik niet vanuit ging hoor ;)) dan had ik hem meteen verkocht, maar 175 is me te weinig denk ik.
     
  13. DorunZ

    DorunZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    verkoop hem maar snel, de prijzen gana binnenkort weer omlaag i.v.m. kerst stunts etc.
     
  14. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Sgea Pack is echt amper wat waard
    Mechassault is door overvloed aan goede Live titels en goedkope nieuwprijs ook niet veel meer
    Splinter Cell is oud en iedereen heeft m al....

    Dus ik denk inderdaad dat je rond 200 euro op je max zit, want xbox nieuw + sega pack = 200 euro, dan is 2e handswaarde ca. 130 ofzo en dan kun je iets van 20 euro per spel krijgen, dus precies 170. Nou ja, 170-200 dan, op Xbazar zul je denk ik een goede prijs moeten zetten...

    Ik zou persoonlijk zeggen dat het voor 175 echt niet de moeite waard is om te verkopen....
     
  15. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk rond de 175 en 200 euro, omdat het niet echt nieuwe spellen zijn.
     
  16. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk (maar dat is mijn mening uiteraard) dat je een beetje stom bezig bent. Je loopt met de massa mee. Kijk niet altijd wat consoles NU bieden, maar wat ze in de TOEKOMST bieden. Nintendo heeft aankomende kerst een golf met leuke spellen, mario kart, star wars, vieuwtiful joe enz. Maar daarna? NIX. Athans, er is nog nix boeiends aangekondigd voor volgend jaar. En daar komt bij dat veel developers de (redelijk geflopte) cube laten voor wat hij is en wachten op de cube 2. Nu heeft de Cube enkele leuke spellen. Maar in de toekomst komt er errug weinig leuks voor uit. En dan kom ik bij mijn punt: kijk naar de xbox. Heel 2004 zit gevuld met toppers. Na de kerst gaat het gewoon door met Halo2, Sudeki, Fable enz. Deze drie titels alleen al maken alle gamers jaloers. En dan hebben we nog Ninja Gaiden, BC, Jade Empire enz. Ik wil je niet dwingen, maar denk er eerst goed over na voor dat je je xbox verkoopt. Ik weet zeker dat je er spijt van gaat krijgen (en dat gaat je een hoop geld kosten). Maar goed als je hem wil verkopen moet je dat lekker doen, maar ik hoop dat ik je overtuigd heb.... (en dan hebben we het nog geen eens over LIVE gehad)
     
  17. XForce1

    XForce1 Guest

    Heb toevallig net zelf een Xbox 2e hands doorverkocht en het viel me echt zwaar tegen, heb er net nog zelf geen verlies op gemaakt.
    Die hele set die jij aanbied is nog geen 150 euro waard, zoals eerder vermeld spellen zijn oud en goedkoop, en je hebt ook maar 1 controller.
    Mijn advies, niet verkopen, Xbox ga je nog een hoop plezier van beleven, geloof mij maar
     
  18. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    mja, maar heb nu ook CMR4 erbij.
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Houden die Xbox!
     
  20. XForce1

    XForce1 Guest

    dus meneer Aart, deze keer zit je er toch echt naast
     

Deel Deze Pagina