Waardering

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Elite, 28 apr 2004.

1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Hey Crew,
    Jullie hebben in de V3 de cijfers weggelaten om begrijpelijke redenen en vervangen voor 'twijfelgeval' 'geweldig' indicaties op een Halo niveau logo...
    Wat ik mij afvraag is hoeveel belang dat Halo niveau heeft. Zo heeft 'voor de fan' Dancing (ofzo) en 'goed' Fist Fight 2004 beiden het normal logo (een zwaard)...het rare is dat een topgame als SC PT 'geweldig' is en het toch met Heroic moet doen (Twee zwaarden gekruist). Wordt het Legendary logo (twee zwaarden gekruist+Elite schedel) niet gebruikt? Dat is dan wel verwarrend :confused:
    Kan iemand dit ff duidelijk maken?

2. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze manier echt onwijs gaar hoor jullie moeten gewoon cijfers geven veel beter en duidelijker. ik zal wel weer gezeik krijgen met me mening maar de cijfers zijn echt veel beter dan snapt ook iedereen het tenminste

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind Cijfers ook VEEL relaxder joh!! Is veel duidelijker voor. Of een Game een 6 of 7 heeft scheelt toch weer een heel punt!
    En met zo'n schild krijg je niet helemaal duidelijkheid over het spel want bij dat HALO schild zit ook altijd hetzelfde commentaar!

4. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dit juist wel een goed systeem.. Wat is nou het verschil tussen een 6 en een 7? Hoe het spel bevalt moet gewoon in de review duidelijk worden. Een review is maar een mening van iemand, en ik vind dat je een mening niet in cijfers uit kan drukken.

Als een review goed geschreven is, moet daar juist duidelijk uit worden of het spel iets voor jou is.. niet aan de hand van een cijfer.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als je gewoon de review leest krijg je een heel goed beeld hoe goed een game is. Als je niet van lezen houdt moet je maar gammo kijken (waar ze overigens ook geen cijfers geven)

1 persoon vindt dit leuk.
  6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Cijfers zijn erg persoonlijik, voor iedereen is het toch anders. Daarom hebben we nu voor en nadelen van het spel op een rijtje gezet en dan met die indicaties als 'voor de fan' of 'geweldig!' kan je ook al snel een beeld krijgen van het spel, maar als je een goed beeld wil hebben zul je toch de hele review moeten lezen.

Elite: Dat plaatje is alleen voor de echte bovenstaande legendarische super goede games :)

1 persoon vindt dit leuk.
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    relaxder 8)

En je kan ook de review lezen, slechts een kleine tip.

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Owww, als Halo Combat Evolved dan maar een Legendary schild krijgt.
    @ Mystery X : Bij die Halo schildjes hetzelfde commentaar? Niet op mijn schijfje, dat commentaar geeft toch heel duidelijk een stijging in niveau weer. (vergelijk ' this is suicide' met 'with a good trigger finger' , 'efforts to survive' met' your onslaught'..

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]Legendarisch goed systeem trouwens (Y)

Laatst bewerkt: 28 apr 2004

Deel Deze Pagina