Waarom clans?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Shcaap, 22 aug 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullier ern ou van? ok het merendeel zal het wel de beste uitvinding sinds het gesneden brood vinden, maar waarom?

Puur omdat je kan laten zien dat je bij een groep hoort? als straat bendes of een religie?
    En er zullen vast wel mensen zijn die er geen ruk aan vinden.
    Meningen (en goede argumenten graag)

Zelf wil ik bij voorbeeld absoluut niet in een clan, ik kan nu gewoon spelen met wie ik wil, zonder vast te zitten aan clan regels en vete's of ergens uit te worden gekickt omdat ik toevallig net die ene tag voor mn naam heb staan.

Ik heb genoeg mensen in mn friends list staan om me niet te vervelen
    waneer ik online kom.

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het is en blijft natuurlijk relaxt om nergens rekening mee te houden. Maar het is gewoon tof om met je clan tegen een andere te spelen, of het nou vriendschappelijk is of niet. De ervaring om met je clan de andere te ownen is ernstig voldoenend :p

3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik join soms clans omdat ik clan wars leuk vind

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Veel verschillend is het niet van rood tegen groen hoor,
    als je samen met een boel uit je friendslist strijd.
    Ongeacht in welke clan ze zitten

5. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zelf die hele fanatieke clans een beetje belachelijk. elke dag trainen enz. Dat vind ik een beetje overdreven.

Maar kheb zelf ook in een clan gezeten. We waren helemaal niet fanatiek en deden het alleen maar voor de lol. Het was trouwens een vriendenclan --> dus alleen vrienden van me zaten in de clan _0/ .
    en kheb er heel veel lol mee gehad. we speelde trouwens tactical ops (begon als mod voor ut'99) en we heette "clan rondje" --> socks[o] :+
    we deden soms clanwars tegen andere minder serieuse clans en dat was altijd veel lol, beetje chatten, beetje fraggen :)

ik ben dus niet tegen clans ofzo. clans zijn gewoon veel lol (mijn clan i.i.g) en dus niet altijd om te laten zien dat je bij een groep hoort o.i.d

edit:
    (kheb het hier niet helemaal over xboxlive :{ )

Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok... de overdreven fanatieke clans vind ik ook jammer. En ik zit ook zeker niet bij een clan om te laten zien dat ik "erbij hoor". Maar zo nu en dan een clanmatch is zeker de moeite waard.:)

7. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zelf dan ook bij een clan (DutchLegends) en ik zit daarbij puur voor het teamspelen. Het is gewoon fijn om met vrienden in een team een ander team te verslaan... Zonder wat te zeggen weet je wat een ander doet, en waar hij doodgaat etc... In me eentje speel ik veel minder dan in clanverband.... Gelukkig is de clan waar ik in zit ook niet zo'n enorm fanatieke clan, al besluiten we nu wel met BA af en toe eens te gaan trainen, hebben we met RS3 eigenlijk niet tot nauwelijks gedaan...

8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit in een clan omdat ik me er graag voor wil inzetten om de clan een succes te maken. Ik vind de teamwork (mits het goed geregeld is) geweldig. Ook is het fijn te weten dat er dan een groep is dat voor je opkomt :)

_O_ RWM _O_

9. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een eigen clan gehad, ik had een eigen clan opgezet samen met een vriend en het was er gezellig we hadden zoon 10 members en was hartstike leuk maar we waren ook niet zo fanatiek want dat was mijn bedoeling niet maar de clan wars waren altijd erg leuk (deze clan bestond voor Americas Army een PC spel)

10. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat met delta force 2 in een clan lang geleden was erg leuk.
    Maar toen vond ik dat werken in teamverband echt cool.
    Want dan weet je tenminste dat je als team speelt want als je gewoon zomaar een match speelt heb je soms van die mensen die echt niet samenwerken.
    Maar ik speel tegenwoordig bfv en nu zit ik niet in een clan heb er geen zin in om elke dag te trainen.

11. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar de dl'letjes niet fanatiek hahahaha _0/ de mensen in deze clan zitten juist de mensen die beginnen te huilen als iemand geen/verkeerde info over de locatie van iemand anders geeft en neer geschoten wordt _0/

zelf zit ik trouwens wel in een clan, en het is zeker leuk om met een groep mensen regelmatig te gamen en de clanwars zijn juist een leuke toevoeging.

Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  12. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    zit niet in een xbox clan, naja deed wel motogp met team voor xboxworld championship ofzo, maar op de PS2 zit ik in een socom clan en dat is best wel vet hoor, wars spelen tegen andere clans op ladders en tournaments is gewoon cool, tis ook nog eens de beste clan van nederland, dus helemaal top ;)

13. DuckyWarrior NL

DuckyWarrior NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja in een clan zitten is inderdaad wel vet.
    Maar ik denk dat ook heel veel mensen gewoon in een clan gaan om die tag te hebben:
    als teken dat ze dus gevraagd worden, en dus laten zien dat ze een beetje goed zijn

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    - In een clan gebruikt je is teamwork.

- clanmatches zij gewoon leuk en spannend, vergelijk het met een voetbalwedstrijd.

- Je kent elkaar goed, dus het is gezellig (tenminste, meestal wel)

- Iedereen speelt serieus tijdens een clanmatch

- Je weet wat je aan iemand hebt, en of je hem/haar kunt vertrouwen met dekking geven enz.

En er is nog wel meer te noemen.

15. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit in een halo clan (xboxconect) maar ik speel haast nooit met die gasten.
    Nu vooral omdat de clan leader op vakantie is voor 4 weken. :mad:
    Maar het hangt soms wel af hoe de sfeer in de clan is.
    Want ik speelde een maanden geleden diablo 2 (ik heb het een jaar gespeelt echt leuk was dat met een vriend steeds online en mods zoeken enz aanrader ik speel het overgings nu niet meer)
    Mijn vriend vertelde me op school dat ie in een clan zat dus hij vroeg wil je ook lid worden?
    Toen zei ik ik denk er over na.
    Wat gebeurde er na twee dagen clan weg.....

16. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik zit ook in een clan, ik vind het harstike "leuk" (kijk mijn handtekening)
    verder speel ik nog altijd gewoon.

17. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel leuk om in een clan te zitten omdat je dan een keer SERIEUS speelt en niet alleen voor fun

18. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf vind ik het ook niet zo nodig dat ik in een clan zit. Al wordt ik bijv. gevraagd dan twijfel ik, al zitten er bijv. gewoon aardige gasten in die niet te fanatiek zijn dan join ik meestal wel. Nu zit ik ook in een clan, nouja clan kan je het niet noemen. Het is gewoon voor de lol en we spelen nog geen clanmatches. De Noob clan. :p

19. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    in welke games is die clan? en hoe heet ie?

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is gewoon voor de lol opgericht. Bij Black Arrow alleen. En de naam zei ik al. 3-)

Deel Deze Pagina