hoi, ik wil graag weten of er ook een andere maner is in plaats van een creditcard om xbox live te spelen. wij hebben namelijk geen creditcard(s) en ik heb wel bij mij xbox 2 maanden gratis xbox live gehad maar dan heb je een credit card nodig.... wil iemand het van mij kopen misschein??
lees dit artikel eens door hier staat alles in tevens loop er al een credit card discussie thread... zie deze thread ... alles over credit cards men heeft gekozen voor credit cards voor veiligheid ... zodat er geen gespuis op xbox live rond loopt ... hopelijk komt er in maart een andere mogelijkheid (scratch kaarten) maar dit is nog niet duidelijk
Je hebt voorlopig nog een credit card nodig, microsoft zou een andere manier gaan gebruiken maar ik denk niet dat daar al echt zekere informatie omtrent is. Verder kan je het ook vragen aan een kennis die een credit card heeft, ik heb het ook zo gedaan. Het is absoluut te vertrouwen want de gegevens gaan direct naar een of andere centrale computer waar ze ook op blijven staan.