well lijkt me duidelijk ik zit te twijfele tusse de cube en de xbox.... ken iemand me vertelle waarom ik de xbox zou kope? goeie argumenten graag..
Staat wel goed zo hoor Waarom de Xbox.. Tsja, ik denk dat je vooral moet kijken naar de games die er op uitkomen. Ik vind het gamesaanbod op de Xbox een stuk aantrekkelijker dan dat van de Cube.. Prijs, tsja, als je zo'n lekkere gierige stinkerd ben ga je voor de Cube natuurlijk Heb je liever iets beters ga je voor de Xbox
ja ja kan all online! met Halo en Tony Hawk3 en ook kan je Music in je Xbox rippen iets wat ik nu me heele dag doe (als ik tijd heb) en ja zo als Waut all zij Vet games Met een Beere Gijle verhaal
nadeel lijkt me wel duidelijk...479 Euro...even door de zure appel heen bijten...maar dan heb je ook iets, specs spreken voor zich...games ook...dusz...de keuze is aan jou
Iedereen zegt dat ie vaak crasht, maar dat is helemaal niet zo! Het is maar een paar tienden van alle xboxen die dat heeft!
Ik zelf was eerst negatief over de xbox zo als de meeste waren ik denk dat dat komt omdat het van ms is nu ik de reacties hierzo lees ben ik niet meer zo negatief.. tot nu toe vind ik de controller het grootste nadeel hij past niet egt in me hand maar als ik hem ga kope is het zowiezo bij de media markt in duitsland 399 €
Hehehe. Xbox is echt niet beter hoor, is gewoon een kwestie van smaak. Maar ja, vandaar ook die neem ik aan?