waarom deze vernieuwing

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door crimson, 6 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crimson

    crimson Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is de site zo venieuwd, ik vond de vorige versie stukken beter, je kon er meer me(previews, reviews en je cijfer geven) ik vind de site te onoverzichtelijk geworden(kan je trouwens nog previews reviews en cijfers zien???)
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Previews en reviews zitten onder artikelen. Cijfers doen we niet meer aan. Cijfers geven aan een game kun je niet meer, nu kun je zelf een review schrijven en je beoordeling geven. Dat is beter en daar hebben mensen veel meer aan dan dat je zomaar een cijfer invult.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Kun je zelf reviews schrijven? Worden die dan ook op de main page gezet? Zo ja.. leuk. Ik ga zodra ik tijd heb een leuke review van een spel schrijven (nog effe kijken welk spel).
     
  4. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom is dat forum gedeelte op de frontpage ook zo extreme veranderd?
    Eerst kon je meer topics zien die nieuw geopend zijn. Nu zijn het er volgends mij veel minder. En als ik met me muis stil staat op een topic en er die popup-tekst omhoog komt kan ik niet helemaal lezen waar de topic over gaat. Waarom is dat veranderd? Dat was juist zo handig.
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    en de forums zijn ook nog al amateuristiesh, V bulletin?

    mooi logo is nooit weg...
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is al zo vaak gezegd, het forum gaat nog veranderen..... *zucht*
    En wat Cyber-Ninja zegt ben ik het mee eens. Eerst stonden er meer topics, en kon je het idd helemaal lezen bij de popup-tekst.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Even de rest van dit forum doorkijken, er zijn al genoeg threads over V3. Forum layout is - zoals zovaak gezegd - tijdelijk.
    Nóg een thread over V3 lijkt me overbodig, deze gaat dan ook dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina