Waarom heb je in hemelsnaam een credit card nodig voor xbox live? Dit is dus weer een duidelijk voorbeeld van zeer slechte marketing want, in tegenstelling tot amerika misschien, heeft niet iedere gamer van 15-20 een credit card. Ik zeker niet, en ik ga er ook geen aanschaffen. Geen xboxlive voor mij dus! *stond trouwens op www.teamxbox.com dat je die nodig had.
je kunt als het goed is in de winkel soort speciale xbox creditcards kopen die dezelfde functie hebben als bevoorbeeld een telefoon pre-pay kaart. staat vast bedrag op en als die op is koop je een nieuwe.
hallo, ik betaal mijn gewone kabel toch ook met automatische incasso's? maar als je die creditcarddingen erbij kan kopen, zou dat nog wel oke zijn dan. Maar ik hoor mensen reppen over een creditcardnummer zodat ze je informatie kunnen checken. Dan zouden die speciale 'xbox crdit carden' dus nog geen functie hebben. Wie weet hier meer over?
Uhh als je moet betalen bij een spel online gaat het altijd via een credit card, dus dit is nu niet echt foute marketing het is gewoon normaal. En ik denk dat als je je pa lief aankijkt hij het je best wilt voorschieten. En BTW: het eerste jaar heb je geen eens kosten want die zitten er in bij het starters pakket.
je betaalt er wel voor (zit in de prijs) maar met die speciale creditcard moeten ze doen 1jaar xbox live 10 maanden betalen ofzow
Ze kunnen toch ook om iets anders vragen voor de verificatie: rekeningnumer, sofinummer of wat dan ook. Veel mensen (net als bij ons) hebben geen enkele beschikking over een creditcard.
van waar heb je die info vandaan van die xbox credit cards ?, als je idd een credit card gaat nodig hebben, zal meer dan 50 % van de xbox eigenaars afhaken, omdat ze er geen hebben zoals ik, ik kan er ook geen aanvragen want ik zit nog op school en heb dus geen werk
hier heb ik het vandaan. http://www.teamxbox.com/news.php?id=3579 toch blijft het raar, want xboxlive zou toch een soort abonnement worden waar je dus gewoon maandelijks (het eerste jaar jaarlijks) een bedrag betaalt? En als dit dus zo is is het toch dubbel om eerst een xboxcreditcard te kopen en daarna daar geld vanaf te halen? Klinkt als een hoop onzinnig werk. Al moet ik per spel gaan betalen vind ik het vrij raar, dat zit toch zeker in de prijs van het spel + een percentage van de totale xboxlive opbrengst wat naar de maker gaat?
kijk maar ff in het teamxbox nieuws. http://www.teamxbox.com/news.php?id=3579 Kijk maar eens onder het 4e plaatje. Dit nieuws staat ook op Xboxworld.nl, maar daar staat datgene v/d creditcard info er niet zo expliciet bij.
Uhm vul dan gewoon je rekeningnummer in van je bank .. Ze hale het geld toch gewoon ervan af dus wat maakt et uit, credit card of nie... Ik vul gewoon lekker mn rekening nummer in en probleem opgelost, geen credit card nodig hoor.
Niemand kan op basis van jouw sofinummer iets controleren, niemand heeft daar het recht op, lees Wetboek van bescherming van Persoonsregistratie, art. zoveel zoek maar op, heb het op mijn werk liggen nu. Iig, vind ik het absoluut geen probleem. Ik heb al een creditcard, dus ik ben in principe good to go. Lekker puh -edit- wellicht dat sommige niet in de gaten hebben dat creditcard vele gegevens bezit en dat het een veilige manier is van een bedrijf als Microsoft om betalingen via creditcard te verrichten, daar je met een creditcard ALTIJD kan betalen. Al ben je je limiet overschreden, dan halen ze het bedrag nog van je rekening af. TEnzij je natuurlijk 10.000 euro in de schuld zit, das anders. Anderzijds vind ik het een goed idee, kom maar op. Nogmaals: Lekker puh
Ja...en als je iemand anders zijn credit kaart hebt, of als je zijn nummer hebt dan kun je lekker shoppen op iemand anders zijn kosten. (of als iemand jouw nummer heeft op jouw kosten)
Dat is gelul, want de artikelen worden altijd geleverd naar het adres waar je Creditcard op staat geregistreerd. Das dus gelul, het enige zijn sexwebsites, maar daar zijn tegenwoordig ook snufjes en foefjes voor om die te beschermen.
Als je met een nog niet geblokkeerde kaart op zaterdagmiddag de stad in gaat (grote drukte een veel scholieren achter de kassa) dan kun je meer kopen als dat er in je auto past.
TeamXbox is een amerikaanse site, natuurlijk moet je in de vs met cc betalen, daar heeft iedereen hem. Ik verwacht dat je in europa/nederland gewoon met een auto. incasso kan betalen.
The Xbox Live gear arrived this morning - consisting of: 1. Headset / Mic 2. Game: Re Volt from Acclaim 3. Orange Memory Card 4. Xbox Live Setup DVD 5. Lots of manuals You DO need a credit card (its for add ons, and premium content as they put it) Je hebt dus een credit card nodig