Waarom een xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door groovegans, 19 mei 2003.

1. groovegans

groovegans Guest

Dit is een topic dat ik maak voor mijn vriend. Die zei eerst altijd dat hij een xbox wou, maar nu denkt hij dat hij er toch geen gaat kopen. Terwijl hij elke dag bij mij wil spelen om te xboxen. (hij is gek op Halo) Zijn belangrijkste argument is dat als je een spel eenmaal hebt uitgespeeld, dat er dan nix meer aan is. Dat geld voor bijna geen enkel spel, maar zouden jullie hem daar ook even op kunnen wijzen. Geven jullie alsjeblieft allemaal redenen waarom hij een xbox zou moeten kopen!

Alvast bedankt,

Hans

Voor Frank 8)

(ik ben geen homo hoor)

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdattie anders niet meer bij jou mag komen xboxen 8)?

3. usher010

usher010 E.G.

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 moet dan toch wel reden genoeg zijn dan???

4. mischa

mischa Guest

er is niet alleen halo op de xbox hoor!!
    er zijn maar zat leuke spellen en met xbox live! is het helemaal toppie!!!

5. groovegans

groovegans Guest

Mensen, ik had het er nog bij willen zetten. Een beetje goede commentaren graag, niet een lomp zinnetje over "Halo 2 rulet" ofzo. Daar kan toch niemand wat mee, dus geef even volledige en goede redenen op mijn vraag! dank u_O_

6. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Hij moet een xbox kopen, omdat:

-De xbox is nu in prijs verlaagd naar €199,- (redelijk goedkoop)
    -Er komen en zijn veel goede spellen op de xbox (waarvan veel een goede replay hebben)
    -De ondersteuning van xboxlive! maakt het mogelijk om on-line via een console te gamen, en tegelijkertijd praten
    -Het is momenteel de beste next gen console (dus de graphics zijn het mooist en vloeiends)

Heb ik je overtuigd?*)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2003
  7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk moet hij er een kopen, omdat de prijs goed is. En dat spellen naar een keer uitspelen gaan vervelen is natuurlijk ook onzin. Als dat zou was zou ik nou allang geen Timesplitters 2 meer spelen. Een spel gaat nu met Live nog veel langer mee, want multiplayer tegen menselijke spelers is nooit het zelfde.
    En het is natuurlijk de krachtigste Console die er bestaat. En geef nou toe, het is toch verslavend.. 8)

Ik denk dat dit en de redenen van de mensen die voor mij reageerde toch wel genoeg is, of is frank zo koppig?

Ohja en dan heb ik nog een rede, dit is wel de belangrijkste:

:D HALO 2 RULEZZZ :D

8. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hij moet een xbox kopen omdat een xbox de beste console is hij heeft het mooiste beeld en is nu niet meer zo duur dus ik weet niet wat hem tegen houd

9. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

xbox rules gewoon en brute force komt eraan

10. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Laat het hem ff lekker zelf uitzoeken of hij er een wil :p. Daar hoef jij hem toch niet voor te overtuigen.

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    En hij zij nog wel zo, geen loppe zinnetjese zonder argumentering, marja dat snapt XBOX_Enchede dan weer niet.
    Marja je kan ook niet alles hebben hé?
    Maar ik ben het eigenlijk wel met xbox-neut eens, laat hem et lekker maar zelf uitzoeke of hij er een koopt, want een normaal mens kan toch niet zo dom om er geen te kopen?? of ligt dat aan mij dat ik er helemaal aan verslaaft ben 8)? zou niet kunne leve zonder mijn zeer geliefde xboxje en zonder mijn alcohol en een paar vriende die ook wat hebbe gedronken en dan un bietje gaan xboxen... (Je zou bijna denken dat ik hier te oud voor ben)

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    XboX heeft de beste hardware in huis. Daarnaast is Microsoft flink geld aan het spenderen.

Qua spellen komt er steeds meer. Dus zometeen keuze genoeg aan goede spellen.

LIVE: geen gedoe, gewoon kabeltje erin en klaar.

Dat waren iig mijn redenen.

13. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haannssss :p
    Ik vind dat Frank ook een xbox moet kopen, hij is wanhopig om met mij nu Halo uit te spelen en ik zit nu lekker op banshees tte raggennnnnn :D

14. groovegans

groovegans Guest

Jakob, zullen we frank gaan overhalen?

15. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Download allemaal trailers en print een paar goeie previews en reviews uit van spellen. Ook van multiplatvorm spellen want dan kun je er altijd bij zeggen: als je die wilt kopen kun je het beste een Xbox nemen want daar zijn ze soms wat uitgebreider op en altijd mooier <-- is de waarheid

16. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, neem morrege gwn wat xbm mee ;)

17. groovegans

groovegans Guest

ok doe ik, jakob neem die 2 die jij hebt ook ff mee, kunnen we hem overtuigen!

18. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alright! ik ga nog ffies geschiedenis leren :p Tot morrege ;)

19. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een goede rede:

Geen Xbox = niet populair
    Niet populair = geen babes van DOA
    Geen babes van DOA = geen lekkere babes op je tv

8)

20. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat mocht je de game uitgespeeld hebben... en na nog 4x uitspelen is hij echt niet leuk meer... wat is dan het probleem... daarvoor heb je x-bazar toch of niet? :) dus dat vind ik niet mee tellen.. zoiezo een console speelt veel leuker en lekkerder dan een pc....

Deel Deze Pagina