Waarom geen internet browser!?!?!?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door salva, 1 jul 2003.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap microsoft niet, waarom krijg je als je een live abbonement neemt geen internet browser erbij, maak een toestenbordje en olla.

Ik weet zeker dat ze met zo'n stap weer meer mensen over de streep trekken.

Salva

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn aardig wat mensen die de PC voornamelijk voor Internet gebruiken. Als er IE op de XBOX komt dan zou dit wel eens kunnen betekenen dat een hoop mensen kiezen voor de XBOX ipv de PC, met als gevolg dat er minder PC's en dus Windows verkocht worden.

3. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jhaaaaaaaa dat zou wel eens kunnen, maar dan verkopen ze toch een windows browser voor op de xbox??.

Salva

4. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Op windows XP zit een winstmarge van 80% Ik denk dat als ze dat ook gaan vragen voor de xbox, dat er dan nog maar weinig verkocht zullen worden. Ik denk nl. dat sony dan ook een soort van IE op zijn Playstation zal zetten, maar dan tegen een lagere winstmarge. Dus dan zal MS ook omlaag moeten met die winstmarge, met als gevolg een lagere winst voor het gehele bedrijf.

Microsoft probeert trouwens uit alle macht te voorkomen dat Linux op de XBOX gedraaid kan worden, omdat men dan de XBOX als vervanger van de PC zou kunnen gebruiken, met als gevolg minder windows verkopen.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is onnodig om de Xbox op die manier nog meer PC-a-like te worden. Ze zijn nu net beetje van dat imago af. Het is ook enorm logisch om het niet te doen; Ik ga er vanuit dat iedereen met een breedband verbinding die in eerste instantie heeft aangeschaft voor gebruik middels PC, en dus reeds beschikt over een browser. Daarnaast is het bekijken van websites op een TV niet echt aan te raden, daar TV's zeer kleine resolutie's draaien. Iets voor de toekomst, maar niet nu.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ze maken van de console al zoveel een pc, en dat wordt met nieuwe generatie nog erger dat er van alles op komt als dvd brander, mediaprogramma's enzo, ze moeten enkel games laten spelen op een console en zich daar op richten, daar is ie immers voor en niet al die onnodige dingen erop

7. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem

moet je eens ff nagaan wat voor problemen dat allemaal zou geven. bijv. iemand gaat winzip dlen :confused: en bijvoorbeeld een demo van een pc spel

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Een browser is zware flauwekul. Een Xbox is er voor de games. Als je dan een browser op zo'n ding gooit wordt het inderdaad een PC vervanger.

Een console moet in het hoekje passen van de videorecorder/dvd-speler en het moet geen halve PC worden.

9. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat Microsoft een GAME CONSOLE heeft ontwikkeld en geen PC voor sloebers

10. sneaky

sneaky Guest

ja daar ben ik het mee eens ze moeten consoles gescheiden houden van PC`s

11. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal van een browser echt niet groter worden hoor.
    Een pc voor sloebers, das ook niet netjes van je.
    Maar goed jullie noemen het PC ik noem het Multi-Media,
    en zie het gewoon als extra.

Salva

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij bedoeld dat het in dat segment van de entertainment moet blijven, niet he tformaat :)

13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het spijt me hoor :p maar jij laat me lachen :p

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft wilt met alle macht voorkomen dat de Xbox als een pc kan worden gebruikt en willen ze dus ook voorkomen dat hij er op gaat lijken.
    En dus geen toetsenbord laat staan een browser.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    toetsenbord is er al op aan te sluiten door verloop stekker, maar als ze er nog eens een halfe pc van gaan maken is illegale handel niet meer te stoppen, dan wordt het een en al copien van games, dvd's muziek, en met brander er nog in, zoals in nieuwe psx, wordt het simpel uitwisselen of ze versturen het ff naar elkaar enzo, nee, xbox moet console blijven.

16. Pim Pandoer

Pim Pandoer Classic Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    internetten op de tv is al vaker geprobeerd en ook iedere keer weer geflopt. Phillips had volgens mij paar jaren geleden ook samen iets met de KPN... hoor je niks meer van.
    een groot nadeel voor internet op de tv is ook resolutie. de mensen die weleens hun pc hebben aangesloten op de tv weten waarover ik praat. een forum als deze is bijv. nauwelijks meer te lezen. je moet dan al allerlei stunts uithalen met lettergrote etc, maar dan ziet het er ook niet meer uit.
    Internet pagina's zouden voor optimaal gebruik dan echt aangepast moeten worden voor TV schermen.
    En wil je trouwens echt internetten op de tv?
    je hotmail lezen terwijl je moeder naast je op de bank de aardappels zit te schillen???
    of terwijl je aan het msn-en bent ff naar de wc gaat om dan vervolgens je vader te zien chatten met een meisje van jou klas???
    dacht het niet..

17. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is er mis met die redenering dan.:confused:

18. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Die resolutie hoef je je geen zorgen over te maken, als de vraag maar groot genoeg is dan worden de sites wel aangepast. Of ze komen weer met een speciaal soort internet dat geschikt is voor de tv, net zoals W@P op je telefoon.

Ik zit zelf trouwens ook niet te wachten op internet op de tv.:)

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    wap vind ik echt gaar, in t begin ff gekeken wat t was maar gebruik t nooit, inet op tv lijkt me ook loos. gewoon op pc en monitor houden

20. sneaky

sneaky Guest

als er een brouwser zou komen op de xbox dan is het geen console meer,dan is het een pc

Deel Deze Pagina