Waarom geen threads over xbox hacking?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door chrizzz, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrizzz

chrizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het standpunt wel dat jullie willen dat er goeie games blijven uit komen, daarom ben ik ook tegen het alleen maar kopieren van games.
    Als ik een xbox game wil kopen download ik eerst en als ie me dan na een week nog steeds boeit koop ik m gewoon.
    Ten tweede ben ik van mening dat het geen misdaad is tegen de games industrie om je xbox te modden, ik bedoel je gaat toch geen dvd kit kopen zodat je dvd's kan kijken op een dvd speler?
    Microsoft heeft geld genoeg dus ik vind het belachelijk dat je daar nog extra geld voor zou betalen. Ook kijk ik veel divx/xvid op mn xbox en speel ik snes,megadrive games etc. die games liggen toch niet meer in de winkel dus waarom zou je ze niet op je xbox spelen.
    Mijn mening is dus help de games industrie door goeie games gewoon te blijven kopen maar je xbox modden hoeft niet de games industrie naar de klote te helpen.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wij doen hier niet aan chippen. Gelieve hier ook geen treads over aan te maken, lees de FAQ en leef naar de regels.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina