Waarom geen topics over gekraakte Xbox???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tha Divinity, 12 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    (aan mods)

Ok ho ho, eerst ff lezen voordat deze thread meteen wordt dicht gegooid en/of ge-delete.

(On topic)

FF een paar dingen. Ten eerste dit is een Xbox Forum. In andere woorden mensen komen in eerste instantie hier om over van alles en nog wat dat met Xbox te maken heeft te discussieren. Daar hoort dus ook het zogenaamde "hacken" (kraken) van de Xbox bij. Dus als je discussies over hacken van xboxen wilt vermijden moet je ook geen forum beginnen dat op xbox gamers is gericht.

Ten tweede in de sticky zeggen jullie dat jullie xbox supporten, dus als ik een mod-chip in de xbox zou gooien dat support ik de xbox niet???? Slaat ook weer helemaal nergens op. Je moet toch een xbox hebben voordat je een mod-chip er in kan gooien of niet???? Dus met je xbox aankoop support je zoiezo al M$ (Xbox).
    Daarnaast waarom zou ik mij als gamer alleen mogen beperken tot het spelen van Europese spellen. Als de games in de VS goedkoper zijn en ook nog eens eerder uitkomen heb ik dan niet het recht om die spellen op mijn Xbox te spelen???

Nou denken vele van jullie dat er niet zo'n groot prijs verschil is tussen EU en VS games. Nou laat mij even verheldering brengen. De laatste keer dat ik op vakantie was in de VS (Mei vakantie) kreeg ik dus ff 1,16 Dollar voor 1 Euro. Spellen in de VS zijn 50 Dollar dus 43 Euro. De prijs van spellen in de EU ligt tussen 60 en 70 Euro dus dat betekend dat ik minimaal 17 to 27 Euro per spel bespaar door ze in de VS te kopen en de spellen zijn er nog eerder ook.

Tsja op deze manier support je Xbox toch ook en waarom zou ik er niet wat geld op mogen besparen. Als ze nou gewoon niet zo lullig deden en de Xbox gewoon Regio vrij maakte (Kan ik teminste ook nog DVD's uit andere regio's kijken) Dat was er weer 1 reden minder om de xbox te kraken. Kijk het kopieren van spellen is nooit helemaal goed te praten maar ja ze doen het toch zelf want als ze niet willen dat wij (de gamers) spellen gaan kopieren dan moeten ze ons op andere manieren tegemoet komen.

Trouwens alles ff terzijde het slaat echt nergens op dat in een wereld waar alles steeds internationaler wordt en grenzen van landen steeds meer vervagen dat je niet eens een Spelletje uit de VS op je Europese Xbox kan spelen. Ik bedoel kom op zeg we leven in de 21st Eeuw for crying out loud!!!

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    MS moet geld toe leggen op elk verkochte xbox! ze verdienen er dus nix aan....

Als je de spellen uit de VS wilt bestellen voor omgerekend 43 euro + verzendkosten....

kan je ook wel 45 - 50 euro neer leggen voor een europees spel die je gratis thuis gestuurd krijgt!

Het gat tussen het uitkomen van NTSC en PAL games word de laatste tijd ook steeds kleiner!!

3. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    miccrosoft maakt nog altijd verlies op elke xbox die ze verkopen, dus met alleen een xbox kopen help je ze aan het failisament (heb ik dat goed geschrijfd?)

4. Tha Divinity

Leuk Bevonden:
    7
    LOL heb de xbox nog voor 479,- kei harde Euros gekocht daar hebben ze dus echt wel aan verdiend. Trouwens ze maken verlies op elke verkochte Xbox, maar nog meer verlies als niets verkopen.

Oh dus jij haalt internet shopping er opeens bij. Want nieuwe spellen kan je dus echt niet voor 45 - 50 Euro krijgen. BTW meestal moet je toch nog verzend kosten betalen. Daarnaast had ik het over spellen die je in de winkel kocht, kijk voor mij is het gewoon super handing omdat ik een paar keer per jaar in de VS ben en niet te vergeten dat ik ook via internet goedkope VS spellen kan bestellen, die naar m'n tante laten sturen vlak voordat ik op het vliegtuig stap. En die spellen zijn meestal 30 to 35 dollar dus nog minder in Euros.

En hoe zou dat nou komen denk je?????? Kijk ff al het slechte van kopieren ter zijde. Met de technologische ontwikkelingen konden ze 10 jaar geleden de release dates al net zo dicht bij elkaar brengen als ze nu zijn maar het is dankzij het kopieren van spellen, films en muziek etc. dat ze eindelijk eens een keertje alles vlak naar elkaar uitbrengen. Waarom denk je dat the Matrix reloaded wereldwijd uitkwam???? Precies omdat ze bang waren dat de film al op het internet te downloaden was voordat ie hier in de bioscoop te zien zou zijn en dat is de enige reden.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Divinity; We hebben deze discussie nu al zo vaak gehouden, kom ons nou niet de les wijzen... :) Gebruik even de zoekmachine, dan kom je vanzelf langs discussie's waar precies hetzelfde punt wordt aangesneden en precies dezelfde argumenten worden gebruikt zoals ik ze hier zou kunnen plaatsen.

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, ze maken dus wel verlies :) Misschien in jouw tijd niet, dat weet ik niet, maar tegenwoordig kost zo'n ding nog maar 200 euro, vergeet dat niet. En goedkope games: www.gcshop.nl, daar zitten de prijzen toch echt tussen de 45 en 55 euro van nieuwe games ;)

7. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk microsoft dat kapot gaat 8)
    Microsoft is een van de meest rijkste bedrijven ter wereld die gaan niet zomaar kapot het is een beetje kort door de bocht om te denken dat Microsoft alleen in de XBOX zit met zijn geld...
    Microsoft heeft de consument de afgelopen jaren al genoeg genaaid door slechte beveiliging, monopoly positie, slechte besturingssystemen ( Windows ME wat 10x niks is bij de meeste mensen )
    Het ombouwen is niet goed te praten maar ik kan het me wel voorstellen... Een spel kost hier minimaal 55euro een heleboel geld vind ik vooral omdat je ziet dat een PC game al een tientje goedkoper is...
    Als het geld toch op straat ligt ga jij dan ook naar de bank om geld te lenen? NEE met kopieren is het net zo, als jij een spel voor ongeveer 5 euro kan krijgen of je koopt hem voor 50 euro is de keuze snel gemaakt...
    Ooit zal de CD industrie inzien dat de prijzen naar beneden moeten want mensen die cd's branden zullen de eerste stap niet zetten zoalng het mogelijk blijft cd's en dvd's te branden en dat zal altijd moelijk blijven...
    Trouwens kijk eens naar de kwaliteit van somige games... sommige zijn om te huilen en soms nog vol emkt bugs ook niet echt een reden om een game te kopen....

8. Tha Divinity

Leuk Bevonden:
    7
    Nee ik kom de Mods enzo hier niet de les wijzen, wou alleen ff duidelijk maken dat producenten alle problemen zelf op de hals halen omdat ze lui zijn en denken ff snel geld te verdienen. En als er een probleem op komt zetten dan is alles meteen illegaal (waar voorheen niemand het over had), terwijl ze min of meer eigenlijk hun eigen graf graven (figuurlijk gezien dan) :)

Maar ok ik begrijp je punt de mensen die hier de boel runnen worden toch eigenlijk alleen maar slachtoffer over zaken waar ze niets aan kunnen doen.

9. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    toen hadden we irak die nog een beetje invloed hadden op de dollar daarvoor kocht voor 1 euro net een dollar volgens mij

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ook ik zou daar graag verandering in zien. Alleen moet ook 'ik' denken aan onze eigen community en die willen we niet laten verzanden in dat soort praktijken.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    maar wat ik niet snap, men wil niet dat men copieert, waarom maken ze dan wel dvd-branders, mediacomponenten met hd erin enzo, dan copieer je juist want je gaat geen film kopen en hem voor jezelf nog eens kopieren.:confused:
    Nintendo vind ik het best goed doen met de cartridges voorheen en nu de mini dvd's oid voor gamecube, is ook al voor te copieren maar nog heel weinig. Dus met red goede beveiliging en het uitbrengen van freeloader kan je niet zeggen dat je m ombouwt om amerikaanse games te spelen. Nu ms nog...

12. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van backup? stel je cd gaat kapot.. dan heb je een reserve...

13. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook willen dat hier theads gepost mochten worden over 'gekraakte XBOXen' e.d.

14. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ons nou niet de les lezen

Kom ons nou niet op onze fouten wijzen

;)

15. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat je niet zo moet zeuren, mod chip mag niet dus draad over mod chip mag ook niet... simpel...

En ook al gebruik je hem niet om illigale spellen te spelen het blijft illigaal. Bovendien gebruikt iedereen die hem erin heeft zitten wel een s voor illigale spellen, dus dan kan jij wel zeggen dat je altijd je spellen in amerika koopt, maar ik denk dat je ook wel een illigaal spelletje hebt, het hoeft niet hoor. Maar ja zo gaat het nou eenmaal vaak. En dat helpt de game industrie nu eenmaal naar de kl*te...
    En willen we dat.... neee stop dan met zeuren dat het bij de xbox hoort. Bij de xbox hoort geen extra chip...wederom simpel...

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind eigenlijk dat deze thread dicht mag...

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    als ik door het modden van mn xbox microoft kapot zou kunnen maken zou ik een fulltime job maken van het modden van die dingen...hebben we eindelijk eens wat anders dan dat onnozele windows :cool:

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem gemoved naar onze Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen forum

19. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk het eens van de andere kant, als ik mijn xbox het raam uit wil gooien en een nieuwe koop mag het want dan word er aan verdiend.
    Maar wil ik hem ombouwen om NTSC DVD's te kijken mag het niet... terwijl ook aan NTSC DVD's verdient word...

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kijk jouw argument klopt niet ... omdat je je games gratis wilt...

downloaden is gratis.. als je zegt ik klaag, omdat ik vind dat de games het zelfde moeten kosten als de states

... Ala

maar nu is het de advocaat van de duivel spelen

dus vertel me maar wil je betalen of niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina