Waarom gooien jullie alles zo snel op slot?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door FDC -WolF-, 6 jul 2004.

1. FDC -WolF-

FDC -WolF- Fun Gamer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen bedoelen het goed om nieuw onderwerp te posten en als het een te algemene vraag wordt dan sluiten jullie het onderwerp.
    Dat is niet zo erg maar de manier waarop is iets minder.
    Kan wel wat vriendelijker *)

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    dus jij vind dat ze 'm op slot gooien niet erg, maar de manier waarop wel? :confused:

*snapt het niet...* kan je hiervoor beter geen pm naar 'n mod of admin sturen?

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal doen de mods het om het overzicht te bewaken, of omdat een thread nergens over gaat (opsomtopic anyone?). Ze zeggen bij het sluiten meestal waar het op staat. Right to the point dus. Persoonlijk waardeer ik dat wel. :)

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook een voorbeeld?

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sommige mensen moeten gewoon iets harder verteld worden dat er ook andere mogelijkheden zijn. Met die algemene vraag is lijkt het mij juist helemaal logisch dat hij gesloten wordt.
    Enig idee hoeveel vragen er al zijn geweest of de eigenaar van de thread een goede creditcard heeft?

6. FDC -WolF-

FDC -WolF- Fun Gamer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een voorbeeld waarin alleen de Mods reageren.

Voorbeeld

De reacties in dit voorbeeld kloppen wel ik was te lui om verder te kijken.

7. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    dat voorbeeld van je vind ik wel het somste ooit... sorry hoor :{

Je bent daar gewoon aan het vragen naar de bekende weg! We hebben op de Frontpage namelijk ook al zoiets als een Game Database waar alle feitjes in staan.

Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is je probleem dan. :{ Het moet vriendelijker? Als je gewoon de FAQ doorleest kom je nooit in aanmerking met, de volgens jou, onvriendelijke mod-acties.

Edit: Mits je je dan aan de FAQ houdt.

9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, met dat soort mentaliteit worden topics door een aantal mensen geopend, waardoor ze snel weer worden gesloten. De FAQ niet gelezen, of er is al een topic over of iets dergelijks.

Als je deze thread goed wilt onderbouwen, zul je met betere voorbeelden moet komen...

10. FDC -WolF-

FDC -WolF- Fun Gamer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo wakker worden heee ik zeg ook dat het terecht is alleen de wijze waarop.
    Maar ik begrijp dat jullie right to the point zijn en dat is prima maar dan hoeven er toch geen 4 man te reageren!
    _0/

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    er is al een groot halo topic en als iedereen voor een vraag over halo 2 een nieuw topic zou openen was het veel te onoverzichtelijk.Nu staat alles wat je weten moet in het grote Halo topic

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja je moet je voorstellen dat er per dag tig van zulke threads zijn. je kunt niet overal eindeloos een hele verklaring gaan geven waarom een thread dicht gaat en wat de persoon moet doen. Er staat altijd een reden, en soms komt die wat hard over ja, maar dat schrikt mensen hopelijk af en ze denken de volgende keer dan toch iets beter na voordat ze een nieuwe thread openen.

13. FDC -WolF-

FDC -WolF- Fun Gamer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb mijn rook afgeblazen en dit voorbeeld is een stuk beter.
    Thnx m8

14. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    hey FDC je ben pas net nieuw op dit forum en je moet nu niet gelijk de man uithangen. Een paar topic's an jouw waren gewoon rotzooi. En gedraag je een beetje en heb respect voor de MOD's.

Zo dit wou ik ff over jouw kwijt.

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net nieuw, en kent dus niet alle regels hier en hoe hier met (nutteloze) threads omgaan. Daar krijgt hij antwoord op en hij hangt gelijk de man uit? Hij zegt niet dat hij het onterecht vind dat zijn topic gesloten wordt hoor... En hij vraagt het netjes en dan heeft hij gelijk geen respect meer voor de moderators? Omdat hij alleen vraagt of het wat vriendelijker kan?? Ik denk dat jij meer respect moet tonen voor je mede-member...

16. FDC -WolF-

FDC -WolF- Fun Gamer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Rick heeft gelijk, laten we hiermee maar stoppen er is al genoeg gezegd.

17. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    FDC wist ook niet dat Biscuitje dit onderwerp een paar maanden geleden ook al had aangesneden. Hier kan je 'm bekijken, maar deze is (ook) al op slot gedaan. :+

18. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    'probleem'/vraag/opmerking is nu toch opgelost? *)

waarom die wel...en deze niet? :confused:

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, Biscuitje had ook wel een punt. Neem nou de Green Mile, het offtopic forum.
    Daar mag alles offtopic, zolang het maar niet loos is.
    Suprise suprise, het meeste offtopic is gewoon loos. Wat denkt men nou wel, ik ga niet even het jaartal, album, genre, etc opzoeken als ik even wil plaatsen wel liedje ik nu luister in De 'Wat luister je nu?' thread. En niemand doet dat ook, en terecht.
    Eckie was ook zo grappig om de vorige thread te sluiten omdat het was besloten dat het toch ''te loos'' was. Grappig om te weten dat de thread al maanden open stond, 1500 reacties had, en een mod 'm nota bene had geopend.
    Niets dan absurd om er zomaar een einde aan te maken. Maarja, wie ben ik?

Edit: Ik heb voor de lol de thread nog even weer opgezocht, en dit was Eckie's reactie toendertijds.
    Irritatie? Ja, het was een doorn in het oog, de pijn, de verschrikking. En ja het was nutteloos, maar daar was de green mile voor, is het niet?

Dit was maar een klein voorbeeldje, je hebt ook nog andere, zoals die thread van Aphazeal (ofzo), met 'Wat denk je nu?'. Ook een leuke thread, ook gesloten.
    Wat dit soort gevallen betreft, vind ik dat er wel wat soepeler mag worden geredeneerd. Wij komen hier immers ook voor de lol :) (& info natuurlijk ;))

Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Over ouwe koeien gesproken... :{

Deel Deze Pagina