Mja, Biscuitje had ook wel een punt. Neem nou de Green Mile, het offtopic forum.
Daar mag alles offtopic, zolang het maar niet loos is.
Suprise suprise, het meeste offtopic is gewoon loos. Wat denkt men nou wel, ik ga niet even het jaartal, album, genre, etc opzoeken als ik even wil plaatsen wel liedje ik nu luister in De 'Wat luister je nu?' thread. En niemand doet dat ook, en terecht.
Eckie was ook zo grappig om de vorige thread te sluiten omdat het was besloten dat het toch ''te loos'' was. Grappig om te weten dat de thread al maanden open stond, 1500 reacties had, en een mod 'm nota bene had geopend.
Niets dan absurd om er zomaar een einde aan te maken. Maarja, wie ben ik?
Edit: Ik heb voor de lol de thread nog even weer opgezocht, en dit was Eckie's reactie toendertijds.
Irritatie? Ja, het was een doorn in het oog, de pijn, de verschrikking. En ja het was nutteloos, maar daar was de green mile voor, is het niet?
Dit was maar een klein voorbeeldje, je hebt ook nog andere, zoals die thread van Aphazeal (ofzo), met 'Wat denk je nu?'. Ook een leuke thread, ook gesloten.
Wat dit soort gevallen betreft, vind ik dat er wel wat soepeler mag worden geredeneerd. Wij komen hier immers ook voor de lol (& info natuurlijk )
Laatst bewerkt: 6 jul 2004