Heeft iemand enig idee waarom Halo niet classic is, het is namelijk HET xbox-spel bij uitstek..........
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.... dat was er dus zo 1 En samfisher, we hebben hier een edit knop voor als je iets wilt wijzigen/toevoegen
hij verkoopt nog steeds goed, als halo 2 uitkomt, zal dat waarschijnlijk wel veranderen en saaur heeft gelijkt
je zegt het zelf al.. het is HET spel.. waarom zouden ze em dan goedkoper maken??? Ksnap niet waarom mensen hierop gaan zitten wachten.. als je een bepaalde game zo graag wilt hebben, koop em dan meteen en wacht niet tot ie afgeprijsd is.... En geen geld is geen reden.. dan koop je maar een afgeprijsde game minder, en je gaat mij niet vertellen dat je geen 60 euro in de maand bij elkaar krijgt op 1 of andere manier...
Re: Re: waarom halo niet classic? sorry, maar heel even een uitstapje [offtopic] Bij mij is het juist het probleem dat ik niet €60 maar €220 aan games wil de komende 2 maanden... die €60 lukt nog wel maar om de komende maanden iedere keer voor een klein kapitaal aan games uitgeven vind ik toch wel een beetje te gek. [offtopic] Ik denk ook dat het gewoon is omdat ie nog steeds bovenin de charts staat en dus een hoop cash opleverd...dat is ook de reden dat het nog "heel even" duurt voordat HALO op ed PC uitkomt. Als HALO 2 uitkomt zal ie wel classic worden en het voor de PC gamers te hopen dat HALO voor hun eerder uitkomt... maarja beter lang wachten op een goede game dan een slechte game die op tijd komt... hoor ik daar een zekere Piratengame aankomen...
Re: Re: Re: waarom halo niet classic? Als de TS halo zo graag wilt hebben, dan heeft hij er vast wel 60 euro voor over Is het spel ook dubbel en dwars waard!
ik heb em ook al een keer zien liggen voor 29 euro maar in de meeste zaken is het nog volle pond op tafel jetzen
De reden waarom ie voor het volle pond is, is omdat MS zo zijn verlies goedmaakt op zijn XBOX en die lagere prijzen die je ziet dat is van de gamesboer zelf en gaat niet van MS uit.
Kijk die lui zijn ook niet stuppid als ze hem classic maken krijgen ze lang niet zoveel winst dus wat doen ze ze maken je lekker met Halo 2 en laten de prijs gewoon maar zodra Halo 2 komt doen ze dat nog want dan hopen ze dat de gene die koopt denk van ik kan netzo goed 2 kopen en doet dat dan zodat ze veel meer winst kunnen maken
Of ze laten de prijs net zakken voor halo 2 want iedereen koopt dan sowieso halo 2, en mensen die halo1 nog niet hebben (nieuwe xbox kopers ofzo), voelen zich na het spelen van deel2 ook verplicht deel 1 te kopen.
Ze maken ham pas classic als deel 2 lang en breed in de winkel ligt. Want het is het beste spel op de box dus kunnen ze nog ff wat cash binnen halen.
Ik vind dat Microsoft ff iets te snel is geweest met classics ! Het is dan wel een goede Console, maar hij heeft nog geen vaste status, zoals Nintendo heeft met Zelda of Mario. Ik had eerder even gewacht tot 3 jaar na de release van de console ! Mensen hebben dus nog niet echt zoiets van : Oh ja, Halo is een echte Xbox klassieker !