Ik wil graag weten waarom battlefield bij mij hapert als ik online speel. Mijn computer: Intel celeron 2.6 Ghz 1024 mbram Ati radeon 9200 En een standaard internetverbinding van kabelfoon. KAn het misschien zijn dat mijn computer te heet wordt? Bvd patrick
Hoe bedoel je haperen, loopt het spel niet soepel, of zie je mensen en dergelijke verspringen? Aan je pc zal het denk niet liggen, maar mogelijk wel door de lag die ontstaat door jou (of andermans) (slechte) internetverbinding. Wat zijn de up en downstream van je kabelfoon verbinding?
Ik kan nou niet zeggen dat de Celeron uitermate geschikt is voor spellen. Dit is gewoon een afgeslankte versie van de Pentium 4 met minder cache geheugen aan boord. Ik denk dat je CPU de bottleneck is. Al je drivers geupdate?
Ik denk niet dat het aan de CPU ligt, als op mijn laptop met een 1.7 GHz mobile pentium 4, 256mb ram, en een Geforce 440 go battlefield nog op draait zonder te schokken (wellis waar op een resolutie van 800x600 en bijna alles op low) Dan moet die pc van jou het in iedergeval wel trekken. Als je in een server zit, wat is dan je PING, omdat je zegt dat je upload nog wel is wil verschillen kan het zijn dat als je in een beetje drukke server zit je ping omhoog schiet. Als je ping rond de 100/200 komt te liggen dan heb je een groote kans op LAG, wat dus inhoud dat je iedere keer wegschokt of in één keer weer terug komt op een plek waar je een paar sec geleden liep.
mss een goedkoop netwerkkaartje, dat het werk teveel door je cpu laat doen? of is het in single player ook zo?
In singleplayer is het echt wanneer je met heel veel bots doet. Dat is online ook zo. Hoe meer mensen, des te meer happere.
ik heb het lager ingesteld maar dat hielp niet erg veel. En mijn ping ligt rond de 37 in een server met 18 man Ik denk dan dat het toch aan mijn videokaart ligt
battlefield vietnam?? daar hapert het volgens mij altijd er is ergens een patch daar tegen uitgekomen..