Ik snap niet waarom munch het zo nodig vond om deze thread te sluiten en wil graag uitleg het was een rap battle topic..toch logisch dat er een beetje geflamed wordt
Is geloof ik toch al uitgelegd door munch in die thread? Ging gewoon veel te ver, en ik deel haar mening.
Precies...Als je dat niet eens begrijpt weet ik het ook niet meer. Er werd gewoon onaardig met elkaar om gegaan en iedereen zat op een gegeven moment maar te flamen. Ook liep het niet lekker met die battles. Er zit wel een gelijksoortige draad van aan te komen dankzij Lord Armada. Hij had me een PM gestuurd met zijn idee en ik en Dioga hadden het al goedgekeurd. Mocht dat weer fout gaan dan sluit ik deze draad en wanneer er weer een nieuwe aankomt sluit ik deze weer zonder pardon. Dit is jullie laatste kans
en daar gaat het in dit forum dus niet om. Elkaar belachelijk maken, in de zeik zetten en elkaar enge ziektes toewensen doe je maar ergens anders, maar niet op xbw.
precies ik dacht dat jullie dat ook begrepen degene die meedoen aan rap battles begrijpen dat in ieder geval wel kinderachtig dat het hier niet mag
Kinderachtig? Kinderachtig dat we elkaar geen enge ziektes toewensen? Kinderachtig dat we aardig met elkaar om willen gaan? Kinderachtig dat we geen geflame op het forum willen? Kinderachtig dat we normale threads willen hebben en geen afzeikthreads? Kinderachtig dat we dus een topic sluiten waar alles in staat hoe het niet hoort? Als je wilt rappen ga je maar met je homies flink uit je dak, maar ik wil geen geflame en 'geruzie' op ons forum
ff lezen *) De oude thread was een rommeltje. Hiervoor in de plaats komt er dus een nieuwe, zodra Lord_Armada deze opent. Dus ff wachten want Lord_Armada heeft een beter concept als de gesloten draad.
we hebben het hier niet over geflame op het forum maar battles in 1 topic maar nu er een nieuwe thread komt heb ik niets meer te klagen ik heb mn zegje gedaan en zo'n opmerking vind ik ook kinderachtig
Dat mag jij vinden Ik hoop dat de volgende thread goed verloopt en dat iedereen weer zijn zin heeft. Ik heb natuurlijk geen zin in members met zure snoetjes
Robbertos 1e post : Dat gebeurde dus een aantal pagina's & weken, zonder dat iemand er zich (persoonlijk) aan stoort. En hupla, Munch sluit 'm omdat zij vindt dat het te ver gaat. Het grappige is dat Darkwing nu zegt: Dat is dus het gegenovergestelde van wat robbertos zegt en wat wekenlang goed is gegaan. (En het is maar 1 thread die daarvoor specifiek bedoelt is, en niet het hele forum zoals DiaLogic al zei) Got me confused
hoezo een slechte invloed op andere?.. naar mijn idee zijn de enige mensen die aandacht schenken aan dat soort topics rapliefhebbers en mods... de rapliefhebbers begrijpen het... en een slechte invloed kan het niet op mods hebben neem ik aan... tenzij ze erg zwakgezind zijn... er is ook een groot verschil tussen flamen en battlen... er word ook wel wat geflamed in dat topic buiten de battles om... als die mensen nou gewoon een waarschuwing gegeven word... dat is volgens mij toch wel wat effectiever als dat topic zomaar sluiten... na een waarschuwing houden de meeste mensen wel op... zo niet nou dan worden ze gebanned...
Het ging vooral om de een na laatste pagina. Ik hield niet van het gescheld en daar was het wél persoonsgericht. Wees blij dat we toestemming geven voor een nieuwe draad :{
daar gaat het niet om... of er nou een nieuwe komt of niet... het gaat erom dat als iemand flamed het topic sluiten geen zin heeft... ze houden wel op, maar ze leren er niks van... als je de flamende mensen gewoon een waarschuwing geeft heeft het veel meer effect... ze zullen dan in het vervolg wel even nadenken voordat ze het doen...
Ik heb ze ook gewaarschuwd. Ik sloot het topic omdat 1. het onoverzichtelijk was 2. iedereen moest steeds wachten 3. ik niet van geflame houdt 4. we wel normaler in zo'n kunnen posten 5. het gewoon te ver ging Verder ga ik niet nog verder erop in, waarom ik hem heb gesloten, want dat mocht nu wel duidelijk zijn
1. ik heb het niet over zo'n waarschuwing 2. als je niet van geflame houd... ja dan geef je ze een waarschuwing... :{ 3. ik heb niet gevraagd om de reden dat je dat topic hebt gesloten.. daar was allang antwoord op gegeven en niemand heeft er verder nog naar gevraagd... ik wilde je gewoon laten weten dat ik het redelijk onterecht vind... 4. defineer normaal posten... voor een rap battle thread vind ik het eigenlijk toch best zachtaardig... en het is wel verstandig om hier zowieso niet meer over verder te gaan want ik voorzie "sinterklaas" taferelen... en daar heb ik geen zin in en geen tijd voor...