1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom iedereen halo zo goed vindt of juist niet....

Discussie in 'Algemeen' gestart door FallenOne, 5 mrt 2003.

  1. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werdt wakker op een zaterdag middag na een avondje goed zuipen en dacht ik ga een game kopen . Kom ik bij de free recordshop aan zag ik Halo staan ik dacht mooi spel zou ik wel ff mee zoet zijn . Thuis gekomen ben ik achter me xbox gaan zitten en begonnen met game ik was gelijk onder de indruk van de grafics. Helaas na paar uur spelen had ik hem al uitgespeelt .......grote telleur stelling dus want voor 70 euro paar uurtjes game ...NOT

    Nou wil ik wel eens weten wat jullie indruk was toen jullie het spel uithadden gespeelt was het die 70 euro waard????????????
     
  2. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2

    EEN PAAR UUR???
    ligt het aan mij of ies FallenOne een GameGod???
     
  3. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    half dagje ongeveer maar dan wel nonstop game
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Halo is zijn 60 (niet 70) euro dubbel en dwars waard. Idd is de single player campaign wat aan de korte kant, maar de replayvalue is hoog. Als je hem op normal hebt uitgespeeld, voel je al gauw de neiging om hem op heroic en daarna op legendary uit te spelen (dat is bij mij iig wel het geval).
    En dan de multiplayer: daar kun je je uren mee vermaken. Is het niet met vrienden split-screen of co-oporative, dan is het wel via Xbox Connect. Als je breedbandinternet hebt, moet je dat echt eens proberen, echt een van de leukste dingen die je met Halo kunt doen.

    Halo is iig tot nu toe samen met Splintercell de topper uit mijn collectie.
     
  5. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben jij dan bezig geweest?
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    je hebt hem toch niet op Easy gespeeld??
     
  7. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je wel gelijk maar als ik een spel in 1 dag uitspeel ben ik gewoon telleur gestelt .multiplayer heb ik niet gespeel is dat dan die 60 euro waard?
     
  8. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zeker weten!!! Echt waar, je moet XbConnect maar eens proberen, werkt errug verslavend!
     
  10. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toch opnieuw halen dan :)
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    :eek:

    Je moet hem ook niet op easy spelen, geen wonder dat je er zo doorheen bent. Probeer het eens op normal, of op heroic, wedden dat je er dan nog wel even mee zoet bent.

    En als je die beproeving doorstaan hebt, moet je eens aan legendary beginnen :9
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    :confused:

    Heb je hem alweer weggedaan dan??

    Eeuwig ZONDE!!!!
     
  13. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    yep had hem dag daarna in geruild coor max payne . Maar misschien is het wel de moeite waard op halo opnieuw tekopen dan :)
     
  14. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    en vond je max payne dan beter dan halo?
     
  15. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ff ander vraagje als ik me avatar instel werkt die niet weet jij misschien hoe dat komt?
     
  16. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ...maar ik ga straks dan toch ff halo opnieuw halen
     
  17. mischa

    mischa Guest

    30 maart 2002
    de verjaardag van mijn tante is op die dag en mijn pa en ma (ik niet was 'savonds) gaan daar naartoe. en mijn neef showt de xbox power doormiddel van halo te laten zien en een super mooi filmpje uit munch oddesy te laten zien!

    31 maart
    ik vraag als ik wakker word, en hoe was het?
    zegt mij pa "niek heeft een xbox gekocht"
    dus ik denk hmm ff checken of ik mag komen spelen.
    ik nog helemaal vastbesloten een gamecube te kopen maar ik kom bij niek aan en hij zet de box aan en laat me halo spelen.

    4 april
    ik ga na lang zeuren (over de prijs weet je wel) mijn boxje halen
    ik bij de dixons aangekomen zeg "ik ga een xbox kopen"
    waarop die gast zegt "zou je dat wel doen want dan ben je de 2e die er 1 koopt hier..." die gasten bij de dixons allemaal hard lachen maar toch wil ik er 1 en dus ik zeg "doe er maar 1 dan"
    zegt die gast "wil je er ook een spel bij" ik denk damn oook dat nog maar goed het kan niet op en dus word het nog duurder en zeg tegen die gast die nu krijg ik er wel een gratis controllertje bij euj. jaah das goed en ik kom thuis pleur me n64 in de kast en sluit de box aan en duw halo in de dvd-lade na een aantal uurtjes spelen raakte ik er toch wel eeen beetje op uitgekeken
    na een aantal dagen duw ik hem er nog eens in en begin op normal en het is net alsof het de eerste keer is dat je ermee begint


    conclusie: :) halo is een geweldig spel et een goede replay waarde en is de beste shooter die ik ooit gespeeld heb
     
  18. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    thx voor je mening :)
     
  19. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    maar als je in bepaalde level als je binnen zit is er echt heel weinig variatie, je gaat van een kamer in een gang naar een andere kamer die er perfect op lijkt, dan weer in een gang zoals die andere gang en dan weer in een kamer die op de eerst perfect lijkt...
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer halo maar eens op Legendary, daar ben je wel een tijdje zoet. Aliens die zich verstoppen en steeds weer wegduiken. Elke alien is weer een nieuw gevecht en zodra er meer dan drie beestjes rondom je te vinden zijn heb je alweer een heuse Shoot-out, echt prachtig
     

Deel Deze Pagina