Waarom ik mijn Xbox heb weggegeven

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tulip, 26 dec 2003.

  1. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergisteren heb ik mijn Xbox de deur uitgedaan.
    Weggegeven aan een neefje.

    Daar zit natuurlijk een reden achter en dat is deze:
    Ik heb hem uitgespeeld.
    Klinkt idioot.
    Je kunt je Xbox toch niet uitspelen?
    Toch wel.

    First person shooter? Halo, en nog een paar van die blasters.
    Racegames? PG2, Need for crap, Rallysport.
    RPG? Kotor. Morrowind
    Sims? Sims, jurassic park.
    Platform? Oddworld.
    Sportsims? Ah gatver! Nou ja, vooruit...Tiger Woods dan.
    Partygames? Duh..
    Beat 'm ups? Niet echt "my cup of tea"
    Startegy dan? Aliens versus predator (Als je het over rommel hebt! )

    Deze thema's worden nu in allerlei varianten, vormen en kleuren een beetje opgepoetst, nagebakken en gerecycled.
    Met andere woorden, er komt niets origineels meer, alleen maar herkauwingen van oude zaken.

    Als er al eens iets nieuws verschijnt is dat toch op de pc en niet op een console.
    Hoe zit het dan met live?
    Overrated.
    Kunnen kletsen met je medespelers lijkt leuk maar laten we eerlijk zijn de meeste spelers zou ik in het dagelijks leven nog niet willen gebruiken als zakdoek, laat staan er een intelligent gesprek mee beginnen.
    Downloadable content? Ja hoor...alleen als 'ie al op je schijfje staat.
    Nee.

    En dus is mijn boxje de deur uit.
    Ik ga weer leuke dingen doen.
    Vaker een boek lezen, hobbyen en klussen enzo.

    Ik wens jullie allemaal veel plezier met je Xbox en met live.
    Sterker nog: De beste wensen voor 2004!
    Zie je iemand genietend een boek lezen, glaasje port, fijne sigaar en met de hond tevreden aan zijn voeten slapend, dan is het heel goed mogelijk dat ik dat ben.
    (Of mijn buurman, maar die heeft nooit een Xbox gehad)

    ;)
     
  2. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben eerlijk gezecht niet echt geinterreseerd waarom jij de Xbox de deur hebt uitgedaan? Beetje maffe thread?!8)

    Wat wil je bereiken met deze thread dat we onze Doos weggevenen? Ik denk dat ie geclosed wordt!
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  3. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk....

    tja als je er zo over denkt is het maar goed dat je hem weg deed. Hopelijk heeft je xbox nu een betere eigenaar.

    als je toevallig iemand ziet genieten van zijn xbox met een lekker kratje bier en 3 andere vrienden dan zijn vast en zeker al die duizende mensen die ook zo veel plezier hebben van hun xdoos
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    :{

    jouw argumenten = :{

    Kotor is slecht? sinds wanneer?
     
  5. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Hou het forum rein.......
    Ik kan ook wel voor elke bevinding een nieuwe thread openen, maar zoals al eerder opgemerkt, wat wil je met deze thread bereiken...
     
  6. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de topicstarter een toffe peer, zijn xbox weggeven aan zijn neefje daar moet je een goeie oom voor zijn _O_ (mijn neefje zou nog geen leeg speldoosje van me krijgen, maar dat terzijde)
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat niet alleen zijn argumenten slaan ook nog eens nergens op. Hij doet alsof xbox live een praatprogramma is, en excludeerd het feit dat er weldegelijk Downloadable content is, ik heb nog laatst de nieuwe level voor crimson skies en de ubervette vliegtuig gedownload waarmee ik own op live. En dan een paar games opnoemen zoals kotor, halo etc en doen alsof ze kut zijn. Waar slaat dat op?
     
  8. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    how bout get a life?


    EDIT : oops you'v already considered to get a life lolO-)
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou als ik een bepaalde materiƫle eigendom zo haatte zoals hij met zijn xbox zou ik ook niet twijfelen om hem weg te geven aan een familielid.
     
  10. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    De laatste eer bewijzen aan zijn xbox ;)

    En een discussie dat games steeds dezelfde koek zijn.
    Dat ze alleen opgepoetst worden.
     
  11. Flea

    Flea A.k.A. Boeddha

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen echt nog wel originele spellen op de xbox hoor (bijv. Fable, Kameo, B.C., enz.) echt niet alleen maar vervolgen. En vervolgen kunnen btw ook nog heel anders zijn als hun voorgangers... Er komen per jaar heel wat spellen uit, en ik weet wel zeker dat daar originele titels bijzitten die ook wat voor jou zijn.

    Maarja dat is nu dus te laat, want je hebt je xbox weggedaan :9
     
  12. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Fable!! omg!

    die moet je wel eerst gespeeld hebben!!

    iedereen wacht erom, alleen voordat spel al, kopen sommige een xbox...

    maja, tzal wel.. :{
     
  13. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    alsof de nieuwe tv's en pc's die om de moment weer Gemoderniseerd worden maar nog steeds in principe hetzelfde zijn. If it ain't broken, don't fix it.
     
  14. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Begrijp me niet verkeerd.
    Ik vind games steeds vernieuwender worden, helemaal niet eentonig.

    Je hebt een shooter en een shooter. Je hebt Serious Sam en Rainbow Six 3. Wezenlijke verschillen.
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou hij vind ze zo te zien niet vernieuwend genoeg.

    ps. ik heb niets tegen bier
     
  16. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is zijn neefje er wel heel blij mee :D O-)
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou hopen dat die xbox haat niet in de familie zit.
     
  18. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, dit zie je ook niet iedere dag. had je em niet beter ff kunnen wegstoppen. ten minste totdat er weer een nieuwe lading "goede games" uitkomt.
    in de eerste helft van 2004 komen Halo 2, Fable en Half Life 2 uit. niet de minste :)
     
  19. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, even een paar reacties.

    McRed. Nee, ik wil niet bereiken dat anderen hun Xbox wegdoen. Veel plezier met de jouwe! Dat je niet in deze thread geinteresseerd bent blijkt uit de moeite die je nam om een reply te geven. bedankt daarvoor.

    Biertje-bbm. Je hebt groot gelijk, veel plezier met je vrienden, kerel! Voor mij hoeft het niet meer zo nodig. Smaken verschillen nu eenmaal, nietwaar?

    Nilamo. Goed lezen hoor, ik heb niet geschreven dat Kotor slecht was. Sterker nog het was 1 van de spellen die ik met veel plezier speelde.
    Enne...ik HAAT die Xbox ook helemaal niet. Ik ben er alleen op uitgekeken. Nogmaals: Beter lezen wat er staat hoor, je hebt zo snel een misverstand.

    Nielsracing: Wat (wie) ik wil bereiken zijn mensen die ook beginnen in te zien dat de games-wereld eigenlijk erg benepen begint te worden. Bang voor vernieuwing en dat er niets nieuws of uitdagends meer op de markt komt.

    Black Fox. Inderdaad. ik heb een lange tijd veel plezier gehad aan die Xbox. En die discussie over oude-spellen-koek is denk ik heel terecht.

    Trouwens, dat geldt steeds meer ook voor andere platforms zoals Playstation of de pc.
     
  20. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat wel zo?

    Beide games zijn opgepoetste FPS-ers.
    Vast wel baanbrekend met hun graphics met allerlei toeters en bellen zoals een storyline of 400 spelmodi in multiplayer.
    Ik denk niet dat deze 2 games ook maar iets ECHT origineels te bieden zullen hebben.

    Dat is natuurlijk vrij logisch.
    Als je als developer (wat een woord) weet dat een bepaald type game lekker in de markt hangt dan ga je je ontwikkelingskosten -soms wel een paar miljoen- niet wegsmijten aan een potentiele finaciele misser.
    Op z'n minst kost zoiets je je baan en een schop onder je kont van de investeerders.
    En daarom komt er niets vernieuwends meer op de markt.

    alles wat de komende paar jaren gaat uitkomen is een opgepoetste versie van iets dat al eens eerder is gedaan.
    (Misschien dat een eenzaam Europees softwarebakkertje die impasse nog eens ooit doorbreekt. Om daarna meteen een tiental games te zien verschijnen die precies hetzelfde idee kopieren)

    Nee mannen, ik heb mijn Xbox uitgespeeld.
    ...Maar dat hoeft natuurlijk voor jullie niet te gelden.
    :)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2003

Deel Deze Pagina