Waarom is mijn account Dayuum gebant?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ariano, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariano

Ariano Guest

De opgegeven reden is "Hakenkruis als avatar"
    Ik wist niet dat mods zo onwetend waren
    Ik vind dit erg oneerbiedend en discrimineerend door een manji als hakenkruis te zien

Dit is een hakenkruis:

Dit is een manji en mijn avatar:

Dus als het aan de mods zou liggen dan zou Kuna yala een gebied vol nazis zijn?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als het zo gevoelig ligt, waarom neem je dan überhaupt zo'n avatar?

Natuurlijk heeft het hakenkruis een veel langere geschiedenis dan de Tweede Wereldoorlog. Maar ik moet de eerste member nog tegenkomen die trots rond paradeert met een hakenkruis, omdat hij trots is op zijn exotische afkomst...

3. Ariano

Ariano Guest

Dat is het punt niet

Ik vind het gewoon raar dat een manji als hakenkruis word aangezien door de mods en ik daarom gebant word

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik wil me hierin absoluut niet mengen of bemoeien, maar even voor de duidelijkheid zoals de topicstarter zegt is een hakenkruis inderdaad 'rechtsdraaiend' en het oude Indus symbool was oorspronkelijk 'linksdraaiend'. Maar de eventuele verwarring en controverse omtrent de betekenis, daar spreek ik me niet over uit.

5. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding doet gewoon denken aan een hakenkruis dus niet zo zielig wezen en het gewoon toegeven.

-Zo dat was mijn mening, hopen dat de mods dat ook zo zien ;)

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar wáááááárom zou je dan met een Swastika als avatar willen rondlopen? Als je weet hoe mensen het opvatten, dan ga je jezelf daar toch niet mee kenmerken?

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Onnodig provoceren doe je maar ergens anders. Als je daadwerkelijke nobele bedoelingen had zou je niet recht tegen het beleid in druisen en hordes kloonaccountjes maken.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina