Waarom is mijn signature verwijderd?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GAGGAG, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Keek ik net op mijn mail, heb een pm. Heb het gelezen en ben naar het internet forum gegaan, zie ik daar op mijn reactie opeens staan "signature verwijderd door moderator". Waarom is het eigenlijk verwijderd, lang is het niet. Je kon me toch even pm, dan zou ik het zelf veranderen. Ik weet eigenlijk ook niet, wie het heeft verwijderd.
    In mijn signature stonden o.a. veel van mijn goede deals. Dus ik baal er wel van.

Ik ben afgelopen anderhalf week niet op deze site geweest, had het te druk. Dus ik weet ook niet of er iets veranderd is.

Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waarschijnlijk om deze rede

3. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wist er eigenlijk niks van.Toch was mijn signature niet zo lang.

Is het misschien niet handig om een belangrijke aankondiging, via de mail verzenden?
    Niet iedereen leest een aankondiging, toch.

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    btje lullig voor hem, als hij een poosje niet op de site is geweest.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Er is niets veranderd, behalve dat we de regels die al lang bekend zijn nu wat strakker zijn gaan toepassen. Dus is er een zero-tolerance beleid voor overdreven signatures afgekondigd.

Maar de "eisen" (nou ja... noem het maar 'voorwaarden') voor een signature staan al sinds mensenheugenis en een week in de forumregels. Niets nieuws aan.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik weet niet niet wat je sig was maar ik heb met het nieuwe beleid helemaal geen problemen. Sommige sigs zijn gewoon veel te groot of te kleurig. Is trouwens ook al een draad over dit probleem toch?
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=51036
    daar om precies te zijn :)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klinkt lullig, maar dat is niet ons probleem als je een aankondiging niet leest. We stellen die aankondiging niet voor niks op, en dit hebben we meer dan een week van tevoren aangekondigd. Dat jij dat dan niet leest ligt niet aan ons, maar toch echt aan jezelf.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    God weer zo'n thread. Grote rampen zoals dijkdoorbraken, tornado's en aardbevingen worden toch ook niet van te voren aangekondigd? Hoor je dan ook mensen klagen over 'vooraankondigingen'? En dan hebben we het hier over een signature, een zeer pietluttig iets in deze grote boze mensenwereld...

9. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina