[XOne] Waarom is XBConnect zo LEEG en Gamespy altijd zo VOL?

Discussie in 'Games' gestart door BounceMeister, 6 apr 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    XBConnect ziet veel sneller welke games je kunt joinen enzo, maar ik zie alleen maar 1 PAL en 3 NTSC servers, das alles...

Gamespy zit helemaal vol met mensen, vooral NTSC, maar dat werkt zo kl#te...

Kom op! Iedereen XBConnect installeren!!!!

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xboxconnect bugs aan alle kanten

3. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat xbconnect nogsteeds de versie 1.0 moet releasen, hij is dus nog 100% af en daarom ook niet zo bekend onder het grote publiek...
    hoewel je als je mIRC installeerd en dan naar channel #XBC gaat je best makkelijk een game kan set-uppe..
    wat ook goed werkt (maar dan heb je wel een snelle connectie nodig) is gewoon een game hosten en wachten totdat ie volloopt, bij xbconnect kan je niet zien hoeveel mensen erzijn dit in tegenstelling tot de lobby van gamespy en dus krijg je al gauw het gevoel dat je alleen bent...

4. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    waar haal ik dat vandaan? mIRC?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  6. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    OH ja dom :) zo voor de hand liggend dat ik het niet eens ff geprobeerd had. Ik heb nu mIRC.. maar nu.. waar haal ik m'n server vandaan?

Ik heb nu op Xbconnect een game gehost.. die staat er nu al ruim een half uur.. mocht iemand het lezen en instaat zijn online te komen. join! (PAL VERSION)

Deel Deze Pagina