waarom kan ik die tread niet in???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Da BjOrN, 4 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik zat zo te kijken in het forum deel "Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle" en toen zag ik een tread die me wel leuk leek om te lezen maar er stond verplaatst voor dus ik wil erop klikken en toen kreeg ik deze melding te zien.

Dit forum is alleen toegankelijk voor mensen die zich reeds bewezen hebben in de andere, serieuze, fora. Daar we helaas niet iedere persoon kunnen beoordelen gebeurt dit aan de hand van één criterium; Je hebt minimaal 250 posts en bent 3 maanden geregistreerd. Ik voldoe niet aan die klote criteria, ik gaat lekker spammeh in de andere forah!!!! Dat is spijtig. Het gaan 'spammen' in de andere fora heeft geen enkele zin: Dit hebben we gauw genoeg in de gaten en naast dat we de conventionele maatregelen kunnen gebruiken (waarschuwing/ban) zullen we ook niet terugdeinzen als we ons genoodzaakt zien je postcount volledig terug te brengen naar 0.

Alleen de tread waar ik naar toe wilde is toch niet in de Green Mile?

Hier is de link van de tread

Kan iemand me dit uitleggen of is er gewoon iets fout gegaan bij het verplaatsen?

2. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg em ook, waar gaat dit over?

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tread waar ik niet in kan gaat over "I'll have a vanilla coke" en dat wilde ik even doorlezen maarja het is nu natuurlijk niet zo super groot probleem maar ik wilde alleen ook het probleem laten zien maar als ik hem kan lezen zou ik hem graag willen lezen.

4. twist

twist Guest

Die post is naar de Green Mile verplaatst.
    Dat houd in dat je 250 posts moet hebben gemaakt en minimaal 3 maanden geregistreerd moet zijn :cool:

5. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke bedankt ik dacht namelijk dat hij verplaatst was vanuit de green mile naar Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle

Maar bedankt.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Darkwing Duck heeft hem verplaatst naar The Green Mile ... en daar hebben jullie blijkbaar geen toegang tot :mad:

7. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Huh zijn er hier threads waar je alleen in mag als je een reputatietje hebt opgebouwd?

Jammer |:-

8. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de Green Mile daar kom je alleen in als je 3 maanden geregistreerd staat en 250 posts heb.

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het helemaal niet jammer :) als je de green mile in gaat weet je iniedergeval dat je met een beetje ervaren lui te maken hebt :)

10. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als er nu een leuk onderwerp is wat je wel wilt bekijken is dat natuurlijk jammer.

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    maar anders krijgen we weer een off-topic chat en dat is al helemaal fout gegaan

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, we hebben er onze redenen voor. Plaats al je kritiek maar in het [Centraal] Green Mile Problematiek-topic

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina