beetje lompe thread misschien, maar heb egt al van alles geprobeerd, en iedere keer als ik een trailer wil bekijken op xboxtv kan het niet;/.. nou heb ik windows mediaplayer 9 series, maar nog steeds nix hr.. op zich niet zo'n probleem, maar nu met de e3 komen daar ook trailers uit die ik ergens anders niet kan vinden, dus weet iemand waar het aan ligt?
Ik denk als je xbox tv bedoel op www.xbox.nl ? ik kan het ook niet bekijken alleen als ik een direkte link krijg naar een filmpje vreemd
ja op xbox.com bedoel ik.. maar aan een rechtstreekse link kan ik via xbox.com ook niet komen voor desbetreffende trailers, die zijn btw tog ook live stream?
nopez.. 60 kb/s download 30 kbs upload.. moet te doen zijn d8 ik zo /edit fuck had net zo goed kunnen editten;/ srry dus voor 2 posts 8erelkaar
nopez ook al vaak geprobeerd doet het niet, maar het is niet omdat de servers vol zitten, had het al eerder, sinds ze bij xbox.com zijn overgestapt op die 9 series..
Ik had ut een tijdje geleden ook... is dit de 1e x dat je de xbox tv gebruikt? Want misschien is hij gwoon overbelast door de E3 drukte...
nopez ben er al een maand rustig mee bezig, maar nu kan ik het egt niet hebben vanwege e3.. ik mis egt wat zo .. maja nix aan te doen dan maar..
oplossing gevonden ik heb de oplossing gevonden. 1: start media player 2: extra ---> opties ---> speler 3: en dan staat (als het goed is) onderaan verbinding maken met het internet en die moet je aanvinken. volgens mij is het deze maar ik heb meer dingen aangevinkt dus misschien is het een andere /edit ik gebruik windows media player 9
ff gedaan tnx allemaal voor de tips/suggesties, nu nog w88 tot ik xbox.com op kom .. /edit jaja hij doet ut tnx !
die update hoef je niet uit te voeren, en als je het over de server van xbox.com hebt dan ligt het aan het moment
Denk is logisch na gozers . De E3 is bezig, er zijn mega veel nieuwe trailers van nieuwe games. Dus heel veel mensen willen deze kijken en dan gaat het netwerk een beetje flippen ofzoiets