Ik zou graag reactie krijgen van de mensen die voor en tegen het gebruik van de Panzer zijn in RTCW. Ik ben van mening dat als je een oorlogspel speelt dat het niet uit maakt wat voor wapen je gebruikt. Alles is geoorloofd in oorlog. Ik weet ook dat de panzer erg sterk is maar bij een misser ben je wel de lul. Ik hoor het graag. Mzll MisTicMac
En denk als luitjes een groepje vormen en je schiet dan 1 zo'n missle af zijn ze gelijk allemaal dood, dat zal wel het irritatie punt zijn.
Ja dat kan ik snappen maar het spel is voor mij een team based tactical shooter dus als je dat weet moet je wat anderws verzinnen om je maten ammo of zo te geven. Bv een veiligere plek te zoeken??
Nou, omdat als men Elimination doet heeft men maar 1 leven en al wordt ie afgepakt door een panzerschot is dat niet egt eerlijk vin ik.
Op de server van de dWc (waar ik in zit) wordt meestal Elimination gespeeld en daar zijn panzers verboden en al gebruik je ze toch dan wordt je gewoon gebanned.
wat is er nou oneerlijk aan een airstrike is ook oneerlijk sta je er meters van af ja je nog dood en dat gebruikt ook iedereen. Graag ff onderbouwen niet eerlijk heb ik niets aan.
nou een panzer die kan je niet ontwijken als je een heel klein beetje slim ben kan je een airstrike zo ontwijken.
Tja, ik heb je al online gesproken erover, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het in elimination vervelend vinden, het speelt het overdreven afwachterig gedrag in de hand waardoor iedereen moet wachten. Terwijl mensen het ook niet leuk vinden dat de gevechten meteen over zijn na 1 schot van de 1 of de andere soldaat. Ik kan daar wel inkomen, maar ik ben niet voor het kicken van Panzergebruikers...
Klopt sen was erg gezellig online kijk aan zon reacties hebben we wat. Maar iedereen heeft het over elimination het gebeurd ook in andere gametypes.
Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken hè? Je hebt er absoluut geen skills voor nodig om iemand mee te killen. Je hebt dan wel delay en je moet je raket laden, deze nadelen zijn gewoon te licht. Ze worden ook in Objective en Stopwatch gebruikt om een groep uit te schakelen die net zijn gespawned. Het is echt totaal niet leuk.
Ik vind het inderdaad kinderachtig dat ze mensen dan gaan kicken. Als je zonodig een "Oorlogs-SIMULATIE" gaat spelen moet je er rekening mee houden dat er Panzers zijn. Zie je het al voor je in Irak, irakezen die gaan zeggen " Jullie hebben tanks en mogen niet meedoen" Simulatie is simulatie!
Dat ben ik dus met Rinus eens dit is precies wat ik bedoel. Staat voor mij los van skills ed oorlog is oorlog
Is volgens mij de eerste keer dat we het met elkaar eens zijn Ik ga ook niet bij mgp2 lopen zeuren omdat er mensen zijn met een custom-bike. Oorlog is Oorlog!
RtCW is geen echte simulatie. De teams moeten toch gebalanceerd zijn, anders is er geen zak aan. Panzers mogen van mij wel gebruikt worden, alleen niet misbruikt en in mate.
Dat ben ik wel met je eens maar als iemand een panzer in zijn team heeft hebben ze het goed gedaan dan hebben jullie jezelf een zwakkere taktiek te gebracht dan maakt je het zelf gelijk door ook een panzer te nemen. Geef toe dat als een heel team ze heeft is het niet leuk.